دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1403 - 23:36

المنار ورود نظامیان صهیونیست به خاک لبنان را تکذیب کرد

المنار ورود نظامیان صهیونیست به خاک لبنان را تکذیب کرد
شبکه المنار اعلام کرد که تاکنون هیچ نظامی رژیم صهیونیستی از مرزهای فلسطین به سمت لبنان عبور نکرده است.
کد خبر : 934038

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، شبکه المنار از تحرکات تانک‌های رژیم صهیونیستی در منطقه «معیان باروخ» در مقابل شهرک «الوزانی» و پرواز جنگنده‌ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه مرزی خبر داد.

براساس اعلام شبکه المنار، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی را در اطراف «وادی برغز» و شهرک‌های «کوکبا»، «راشیا الفخار»، «کفرکلا»، «الخیام»، «نهربلاط»، «دیرسریان» و رودخانه «اللیطانی» بمباران کرده‌اند.

خبرنگار این شبکه در جنوب نیز اعلام کرد که دشمن صهیونیستی، با توپخانه و تانک و بمب‌های فسفری منطقه «دشت خیام» در غرب تا ارتفاعات «کفرشوبا» و «شبعا» در غرب را هدف قرار داده است.

گفتنی است، همزمان با انتشار اخبار ضد و نقیض در رسانه‌های رژیم اشغالگر درباره آغاز تجاوز محدود ارتش اشغالگران به بخش‌هایی از خاک لبنان، یک رسانه عبری واکنش نشان داد.

شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که برخلاف گزارش‌ها مبنی بر آغاز تجاوز زمینی به خاک لبنان، ارتش تا اکنون حمله زمینی به جنوب لبنان انجام نداده است.

این درحالی است که پیشتر وبگاه عبری روترنت در ادعایی از آغاز ورود نیروهای زمینی ارتش اشغالگران به همراه تانک‌ها به خاک لبنان خبر داده بود. در خبری مرتبط، یدیعوت آحارانوت گزارش داد: در حال حاضر توپخانه ارتش اسرائیل در حال بمباران شدید مناطق مرزی است.

بر پایه این گزارش، توپخانه‌ها و جنگنده‌های این رژیم به آتش حملات خود به شهرک‌ها و مناطق مرزی افزوده‌اند. شبکه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هم اکنون بخش‌هایی از مناطق مرزی با لبنان را مورد هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب