دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1403 - 14:06

شهید نصرالله آمریکا را در طول ۳۰ سال خوار کرد

شهید نصرالله آمریکا را در طول ۳۰ سال خوار کرد
مسئول حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه استان ایلام گفت: شهید نصرالله شخصیت بزرگ جهان عرب، جهان اسلام و تاریخ است، کسی که آمریکا را در طول ۳۰ سال خوار و ذلیل کرد.
کد خبر : 933969

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان با حضور تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه استان ایلام در این مراسم با بیان اینکه شهید نصرالله شخصیتی است که دشمنان اسلام با افتخار و بزرگی او را نگاه می‌کردند، تأکید کرد که باید در مسیر که این شهید گام برداریم.

شهید نصرالله آمریکا را در طول ۳۰ سال خوار کرد

حجت‌الاسلام اشرف علیمحمدی اضافه کرد: شهید سیدحسن نصرالله شخصیت بزرگ جهان عرب، جهان اسلام و تاریخ است، کسی که آمریکا را در طول ۳۰ سال خوار و ذلیل کرد.

وی متذکر شد: شهادت قله است و باید برای رسیدن به آن از دامنه عبور کرد که این دامنه همان اخلاص، ازخودگذشتگی، مردم‌داری و جهاد است.

مسئول حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه استان ایلام یادآور شد: استادان باید در این شرایط حساس جامعه به‌خصوص دانشجویان را نسبت به تحولات منطقه و ابعاد شخصیت شهیدحسن نصرالله آگاه کنند.

تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانشگاه آزاد ایلام 

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس نیز از خانواده‌های معزا شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با اهدای لوح تجلیل شد.

شهید نصرالله آمریکا را در طول ۳۰ سال خوار کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این مراسم گفت: شهدا، خانواده شهدا و جامعه ایثارگری چشم چراغ و استقلال، امنیت و راه کنونی مدیون این عزیزان است.

بهروز ناصری تأکید کرد: یکبار بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کارکرده‌های دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه به مباحث دوران دفاع مقدس و تبیین آن دستاورد‌ها برای جامعه است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف استادان در تحولات سریع کنونی بیان روایت درست و تحلیل مسایل برای مردم به‌خصوص جوانان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب