دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1403 - 12:35

شیخ نعیم قاسم: این ضایعه را به رهبر انقلاب تسلیم می‌گویم/ هیچ خللی در مسیر مقاومت پیش نمی‌آید

شیخ نعیم قاسم: این ضایعه را به رهبر انقلاب تسلیم می‌گویم  هیچ خللی در مسیر مقاومت پیش نمی‌آید
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: به حضرت صاحب الزمان تسلیت عرض می‌کنم و همچنین تسلیت عرض می‌کنم به رهبر انقلاب و همچنین مردم، خانواده شریف ایشان، به آزادگان جهان و تبریک می‌گوییم به او و برادرانشان که با او به شهادت رسیدند.
کد خبر : 933955

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله ظهر امروز (دوشنبه) در رابطه با ترور شهید سید حسن نصرالله و یاران وی در ضاحیه بیروت اظهارکرد: سید حسن نصرالله در مسیر امام خامنه‌ای حرکت می‌کرد و در مسیر نیرو‌های آزاده حرکت می‌کرد، اولویت او فلسطین بود. در بیان صادق بود با مردم و در سخنانش عاشق مردم بود. دوستدار مردم بود با این پاکان و کسانی که همه چیز را در راه خدا فدا کردند و علاقه خاصی به شهدا داشت.

وی افزود: سید حسن نصرالله عاشق آزادی و فلسطین بود و همه کسانی که به آزادی فلسطین امید دارند و شکستن قدرت آمریکایی-صهیونیستی که نتوانند مسلط به منطقه ما شوند. به حضرت صاحب الزمان تسلیت عرض می‌کنم و همچنین تسلیت عرض می‌کنم به رهبر انقلاب و همچنین مردم، خانواده شریف ایشان، به آزادگان جهان و تبریک می‌گوییم به او و برادرانشان که با او به شهادت رسیدند.

شیخ نعیم قاسم با تسلیت شهادت سردار نیلفروشان و همراهان وی به دولت‌ها و ملت‌های مسلمان گفت: به مناسبت شهادت برادر عزیز جناب نبیل قاووق تبریک و تسلیت می‌گوییم. اسرائیل با ارتکاب جنایات، روستا به روستا، خانه به خانه را هدف قرار می‌دهد و به شهروندان غیرنظامی تجاوز می‌کند حتی هیئت‌های پزشکی، زنان، کودکان، سالخوردگان، اینها مبارز نیستند، اینها کشته می‌شوند و بی‌گناهان را می‌کشند. آمریکا با همه امکانات خود به اسرائیل کمک می‌کند، با پشتیبانی‌های نامحدود با تمام روش‌های سیاسی، رسانه‌ای و ... اگر اسرائیل فکر می‌کند که از بین‌الملل دستش باز است در توهم است، فرزندان شهادت حسینی برای پیروزی تلاش می‌کنند، برخی به شهادت رسیدند و بسیاری نیز در تلاش برای مقاومت هستند.

وی گفت: ما ادامه خواهیم داد، ما با ایثارگری‌ها ادامه می‌دهیم. ما اهل جهاد، صبر و پایداری هستیم، ما می‌کشیم و کشته می‌شویم. ما صبوری می‌کنیم همانطور که خداوند دستور داده که صبوری کن.  

نعیم قاسم گفت: مسیری که شهید سید حسن نصرالله ایجاد کرد و ادامه داد و بهترین رهبری را داشت این مسیر ادامه خواهد داشت و حزب‌الله اهداف جهادی را ادامه خواهد داد. سازمان‌های رهبری و مجاهدان با دقت به راهشان ادامه خواهند داد. به دلیل این تشکیلات منظمی که شکل گرفته و در بدترین شرایط آنها را تأسیس کردید ما براین اساس برخورد می‌کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرد: علیرغم فقدان شماری از رهبران و علیرغم تجاوزات به شهروندان تحت نظارت جهانیان، هرگز حتی یک وجب از مواضع شریع خودمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم. مقاومت اسلامی درگیری با دشمن اسرائیلی را ادامه خواهد داد برای آزادی فلسطین و در پاسخ به تجاوز‌ها و ترورها. عملیات مقاومت اسلامی با همین سیر ادامه خواهد یافت همانطور که معالیم را هدف قرار دادیم در فاصله ۱۵۰ کیلومتری از لبنان همینطور حیفا را هدف قرار دادیم و ارتش اسرائیل اعتراف کرد که یک میلیون اسرائیلی به مخفیگاه‌ها فرار کرده‌اند. کاری که ما انجام می‌دهیم به عنوان بخشی از نبرد، ککمترین میزان است. براساس طرح‌هایی که داریم، می‌دانیم که نبرد طولانی است و گزینه‌ها در مقابل ما باز است. با هرگونه احتمال آماده و مقابله خواهیم کرد. اگر اسرائیل تصمیم گرفته که زمینی وارد شود، اما نیرو‌های ما آماده برای مقابله با اسرائیلی‌ها هستند و خودمان را مجهز کرده‌ایم، مطمئنیم که دشمن اسرائیلی هرگز به اهداف خود نخواهد رسید.

شیخ نعیم قاسم اظهارداشت: دوستداران ما، مصیبت و ضایعه بزرگ است. دشمن در دو مسیر حمله به نیرو‌های مقاومت و حمله بین مردم، در خصوص حمله به نیرو‌های مقاومت، تلاش می‌کنیم با تمام توان کادر خود را با نفرات دیگر جایگزین می‌کنیم. آنچه که رسانه‌های اسرائیلی ادعا می‌کنند بیشتر قدرت ما را از بین برده‌اند، به آرزوی آن نمی‌رسند و دروغ است. ما آمادگی کامل داریم به حمد خداوند و آماده‌ایم.

وی گفت: دوستداران جناب سیدحسن نصرالله، او به شما می‌گفت من اطمینان دارم که این ملت بزرگ که در مأموریت‌های سنگین ما را حمایت کردند و این تجاوزات آنها را به لرزه در نیاورد، ما به شما اعتماد داریم ما در یک مرکب سواریم و پیروز می‌شویم.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: ما الان پیگیری می‌کنیم در سطح رهبری و مدیریت درگیری‌ها براساس سازماندهی حزب، نمایندگانی دارد و جایگزین‌هایی دارد که آماده‌اند، وقتی که فرمانده‌ای دچار سوءقصد شد آن را جایگزین کنیم. ما انتخاب خواهیم کرد دبیرکلی برای حزب در نزدیکترین زمان و براساس سازوکاری که به آن اعتماد داریم. رهبران و فرماندهان مراکز را به شکل ثابت پر خواهیم کرد و مطمئن باشید گزینه‌ها بسیار سهل است. اگر کسی فکر می‌کند که بعد از این انتخاب‌ها چه اتفاقی می‌افتد به شما می‌گوییم آنچه که الان اتفاق افتاده طبیعی است و در نتیجه منتظر اموری نباشید که به خاطر دشمنان خطور کند.  

شیخ نعیم قاسم بیان کرد: از همه لبنانی‌ها و همه کسانی که وحدت ملی را که در همه مناطق لبنان متجلی شد، تشکر می‌کنم، این باعث عزت لبنان است. از دولت لبنان و گروه‌های سیاسی و شورا‌ها و موسسات دینی، بیمارستان‌ها، وزارت بهداشت و همه کسانی که تلاش کردند، نمی‌توانم تک تک اسم آنها را بیاورم، شما در کنار حق ایستادید و انشاءالله به نتیجه مورد نظر خواهیم رسید. ما در یک مرکب سواریم و مطمئن باشید انشاءالله پیروزی همراه ماست و نیازمند مقداری صبوری است. تمام تجهیزات ما آماده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب