دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازیکن سابق سپاهان در گفت و گو با آنا

صلاح نیست به مورایس ضرب‌الاجل داده شود/ ثبات در ترکیب سپاهان کم است

صلاح نیست به مورایس ضرب‌الاجل داده شود  ثبات در ترکیب سپاهان کم است
بازیکن سابق سپاهان گفت: در این مقطع از فصل صلاح نیست که باشگاه سپاهان به مورایس ضرب‌الاجل بدهد.
کد خبر : 933929

جلال اکبری در گفت وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه سپاهان در فصل جدید خیلی زود وارد دوران افت شده، اظهار کرد: در لیگ برتر سپاهان یک شکست داشته و با یک باخت نمی‌توان گفت وضعیت تیم حاد شده، چون در حال حاضر یکی از سه تیم بالای جدول است ولی مشکلاتی وجود دارد و کادرفنی باید ایراد‌هایی که تیم دارد را رفع کند. بحث بکارگیری درست از بازیکنان خیلی اهمیت دارد. خط دفاعی سپاهان با وجود دانشگر و یزدانی نباید دچار مشکل جدی شود، اما بیرون ماندن آنها از تیم به هر دلیلی که سرمربی تشخیص داده باعث افت عملکرد تیم شده و سرمربی اگر هم نمی‌خواهد از این دو بازیکن استفاده کند باید به شکلی خط دفاعی تیمش را بچیند که آسیب پذیر ظاهر نشود. 

ثبات تیمی سپاهان خیلی کم است

وی ادامه داد: سپاهان همیشه شخصیت قهرمانی و بزرگی را داشته ولی انتظار و توقع از این تیم خیلی زیاد است. با توجه به حمایت‌های باشگاه، باید کادرفنی و بازیکنان بهترین عملکرد را ارائه کنند تا منجر به کسب نتایج خوب و در نهایت قهرمانی شود. در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های سخت‌تری در انتظار سپاهان است و این تیم در اولین بازی نتیجه را واگذار کرد. کادرفنی باید تغییراتی را در تیم ایجاد کند که در ادامه شاهد نتایج خوبی باشیم. مسئله مهم این است که ثبات تیمی در سپاهان خیلی کم است و در هر بازی شاهد تغییرات زیادی هستیم. جابه‌جایی در پست‌های مختلف باعث عدم هماهنگی تیمی می‌شود. سرمربی باید به ترکیب اصلی خود برسد و تغییرات را کم کند تا تیمش انسجام پیدا کند. ظرفیت کافی در تیم وجود دارد تا بتواند نتایج خوب خود را ادامه دهد. کافی است که تیم به خوبی مدیریت شود.

نقاط ضعف پوشش داده شود 

بازیکن سابق سپاهان درباره اینکه هواداران علیه مورایس شعار دادند و او را مسبب شکست برابر تراکتور دانستند، خاطرنشان کرد: باید مشکلات سپاهان آسیب شناسی شود. عدم مدیریت فنی تیم و به‌کار نگرفتن بازیکنان خوب که از فهرست تیم بیرون مانده‌اند دلایل نتیجه نگرفتن سپاهان است و باید هر چه زودتر نقاط ضعف پوشش داده شود و تیمی که پتانسیل و قدرت آن را دارد که برای قهرمانی بجنگد نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد. امیدوارم که کادرفنی بتواند ایراد‌ها را برطرف کند و با دو سه پیروزی متوالی، تیم را در روند کسب امتیاز قرار دهد. قطعاً کادرفنی ایراد‌ها را پیدا می‌کند و تیم را به روند پیروزی باز می‌گرداند.

به مورایس تا نیم فصل فرصت داده شود

اکبری در خصوص اینکه مدیریت باشگاه سپاهان می‌تواند برای مورایس ضرب‌الاجل تعیین کند و به او اولتیماتوم دهد، تصریح کرد: در این مقطع زمان صلاح نیست چنین کاری صورت گیرد. قطعاً او استراتژی و برنامه‌های خاص خود را دارد و می‌تواند با برنامه‌ریزی به دنبال کسب نتایج درخشان باشد. باید به مورایس تا نیم فصل فرصت داده شود و حمایت از او ادامه یابد. سومین فصل سرمربیگری مورایس در سپاهان است و او فرصت دارد تا تیمش را به قهرمانی برساند. حمایت از سرمربی به صلاح باشگاه است تا تیم در آرامش ایراد‌ها را بیابد و به قهرمانی نزدیک شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب