دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1403 - 11:19

دایره گزینش راهنمای مدیریت در به‌کارگیری نیرو‌های توانمند است

دایره گزینش راهنمای مدیریت در به‌کارگیری نیرو‌های توانمند است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان عنوان کرد: دایره گزینش چراغ راهنمای مدیریت دانشگاه در به‌کارگیری نیرو‌های توانمند، مخلص و انقلابی است.
کد خبر : 933917

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار و محمدعلی حاتمی‌منش به‌عنوان مسئول جدید گزینش معرفی و از تلاش‌های احمد خائفی قدردانی شد.

مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست با مهم برشمردن جایگاه حراست و گزینش در ایجاد نظم و انضباط کاری و اداری گفت: دایره گزینش چراغ راهنمای مدیریت دانشگاه در به‌کارگیری نیرو‌های توانمند، مخلص و انقلابی است، امیدواریم معاونت‌ها و دوایر مختلف دانشگاه با این حوزه همکاری حداکثری داشته باشند.

در این نشست، حکم حاتمی‌منش به‌عنوان مسئول گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان که به امضای محمدرضا سعیدی رئیس مرکز گزینش سازمان مرکزی دانشگاه رسیده است به وی ابلاغ شد.

در شرح مأموریت و حکم انتصاب حاتمی‌منش بر ضرورت رعایت موازین شرعی و دینی در انجام مأموریت‌های گزینش، رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی دانشگاه آزاد اسلامی، حفظ کرامت و حرمت دانشگاهیان، پیگیری و رسیدگی به امور ارجاعی تأکید شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب