دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1403 - 09:39

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد گلستان معرفی شد

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد گلستان معرفی شد
مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 933887

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با حضور محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، رضا طاهری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان، سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان، مهدی غریب معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان و دیگر مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات چندساله حجت الاسلام والمسلمین محمد ذوالفقاری مسئول سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان تجلیل و حجت الاسلام والمسلمین قاسم رجبی به عنوان مسئول جدید نهاد معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با بیان اینکه خداوند در آیه ۳۰ سوره نوح، دین را یکی از بهترین نعمت‎ها خوانده است، اظهار کرد: خداوند دین را یکی از بهترین نعمت‌ها می‌داند و مهم‌ترین وظیفه ما این است که با تمام وجود خود را وقف دین کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد گلستان معرفی شد
 
شریفانی با برشمردن دلایل اینکه انسان باید خود را وقف دین کند، گفت: چهار دلیل وجود دارد که انسان باید دیندار باشد و اولین آن این است که دین پاک بوده و انسان را به سرمنزل مقصود می‎رساند.

وی افزود: دین نیاز فطری انسان است و امری فطری است و تکیه‎گاهی محکم برای بشریت است و منجر به مقاومت برای تحقق بخشیدن آرمان و اهداف تعیین شده می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با برشمردن انواع حیات، عنوان کرد: در کنار حیات نباتی، حیات کیوانی و عقلانی، دین حیات دیگری را با عنوان حیات اصیل ارائه داده است که به ما حیاتی طیبه و پاکیزه می‌دهد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج رضا طاهری مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان با تاکید بر بیانات رهبری مبنی بر اسلامی کردن دانشگاه‌ها گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود اهمیت جمهوری اسلامی در برپایی و تبیین اسلام را امری حیاتی خوانده؛ بنابراین یکی از اقدامات مهم نهاد رهبری تبیین اسلام، رفع اشکالات فکری، جلوگیری از انحرافات و جلوه‏‌گر ساختن اسلام اصیل است. 

طاهری نهاد نمایندگی رهبری را پناهگاه دانشجویان خواند و افزود: نهاد رهبری پناهگاه دانشگاهیان به ویژه اقشار دانشجویان درحل مشکلات، گره‎ها و گرفتاری‌هاست.

وی از همراهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در همراهی جهت تحقق ارزش‌های اسلامی تشکر کرد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد گلستان معرفی شد

در پایان هم محمد ذوالفقاری مسئول سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان عملکرد ۵ ساله خود را تشریح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب