دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با آنا خبرداد؛

استانداردسازی مدارس قدیمی با بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی در مناطق جنوبی کشور

استانداردسازی مدارس قدیمی با بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی در مناطق جنوبی کشور
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: حدوداً ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی در مناطق جنوبی کشور ما، حاشیه خلیج فارس همچون خوزستان هرمزگان جنوب سیستان و بلوچستان و بوشهر در نظر گرفتیم.
کد خبر : 933848

حمید رضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری آنا اظهار کرد: طرح نهضتی عجمیان با حضور گروه‌های جهادی و انجمن اولیا مربیا برای بهسازی مدارس در تابستان آغاز شد.

خان محمدی ادامه داد: با توجه به فراخور ظرفیت حدود ۳۰ هزار کلاس درس در تابستان بهسازی شده است؛ البته این طرح همچنان ادامه دارد و این تعداد بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با بیان این که در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار کلاس درس داریم، ابراز کرد: این تعداد مدرسه نیازمند بهسازی هستند و ما خیلی فاصله داریم؛ بنابراین  از تمام نهادها و مردم درخواست می‌کنیم ما را در امر بهسازی مدارس کمک کنند تا دانش‌آموزان در فضای مناسب تحصیل کنند.

خان محمدی درباره تهویه نامناسب یکی از کلاس‌های درس در مناطق ۱۵، عنوان کرد: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با اولویت مدارس نوساز، مدارس را مجهز می‌کند.

وی با بیان این که در قالب طرح استاندارد سازی در حال تجهیز سامانه‌های گرمایش سرمایشی مدارس قدیمی هستیم؛ اظهارکرد: حدوداً ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای سامانه‌های گرمایشی  و سرمایشی، در مناطق جنوبی کشور ما، حاشیه خلیج فارس همچون خوزستان هرمزگان جنوب سیستان و بلوچستان و بوشهر در نظر گرفتیم.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در پایان اظهاراتش گفت: اگر موارد این چنینی وجود دارد لطفا والدین به سمع و نظر ما برسانند تا این مشکلات را رفع کرده و بتوانیم محیط شاد برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب