دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دریافت گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ برای آزمایشگاه‌های مرکز پژوهش‌های علوم زمین

دریافت گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ برای آزمایشگاه‌های مرکز پژوهش‌های علوم زمین
مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه‌ها و خدمات فنی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از دریافت گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ برای آزمایشگاه‌های مرکز پژوهش‌های علوم زمین خبر داد.
کد خبر : 933814

به گزارش خبرگزاری آنا از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، سهیلا نیلویل در این باره گفت: گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ به آزمایشگاه‌ها این امکان را می‌دهد که فرآیند‌ها و نتایج آزمون‌های خود را مطابق با استاندارد‌های جهانی انجام دهند که این گواهینامه شامل ارزیابی دقیق فرآیندها، تجهیزات و کادر متخصص آزمایشگاه‌ها است که به منظور اطمینان از دقت و صحت نتایج آزمایش‌ها انجام می‌شود.

نیلویل با بیان این که با دریافت این گواهینامه، آزمایشگاه‌های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدن کشور قادر خواهند بود تا در سطح بین‌المللی رقابت کنند، تصریح کرد: این موفقیت نتیجه تلاش‌های مستمر و همکاری‌های تیمی در تمامی سطوح سازمان بوده و با پیاده سازی روش‌های استاندارد، بهبود مستمر و آموزش‌های تخصصی، آزمایشگاه‌ها توانستند به این موفقیت دست یابند.

به گفته وی دریافت گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ نه تنها اعتبار علمی آزمایشگاه‌های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور را افزایش می‌دهد، بلکه نشان دهنده تعهد ما به ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد به مشتریان و مراجعان است.

به گفته مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه‌ها و خدمات فنی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، این موفقیت همچنین نویدبخش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در کشور است و می‌تواند به جذب پروژه‌های بین‌المللی و همکاری‌های علمی کمک شایانی کند.

نیلویل اظهار امیدواری کرد که این گواهینامه، انگیزه‌ای برای سایر آزمایشگاه‌ها باشد تا با پیروی از استاندارد‌های بین‌المللی، به بهبود کیفیت خدمات خود بپردازند و در راستای توسعه علمی کشور گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب