دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به کارگردانی صدرالدین شجره و با حضور عطاءالله کوپال:

«کاکتوس» در جشنواره­ نمایش­نامه­ خوانی آثار اکبر رادی

نهمین نشست نخستین دوره­ جشنواره­ نمایش­نامه‌­خوانی آثار اکبر رادی با نمایشنامه‌خوانی کاکتوس به کارگردانی صدرالدین شجره با حضور عطاءالله کوپال برگزار می­‌شود.
کد خبر : 93379

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موسسه­ فرهنگی هنری استاد اکبر رادی، نهمین نشست نخستین دوره­ جشنواره­ نمایش­نامه‌­خوانی آثار اکبر رادی با نمایشنامه‌خوانی کاکتوس به کارگردانی صدرالدین شجره با حضور عطاءالله کوپال ساعت 16:45 روز سه ­شنبه 25 خردادماه 1395 در سالن مکتب تهران برگزاری می‌شود.


در این نمایش­نامه‌خوانی رضا عمرانی، شمسی صادقی و صدرالدین شجره نقش­ خوانی می­ کنند و شیوا رفیعیان روایت صحنه­ ی آن را برعهده دارد.


در بعد از اجرای نمایش­نامه­‌خوانی کاکتوس، نشست تحلیل و گفت­وگوی این نمایش ­نامه با حضور عطاءالله کوپال برگزار می‌شود.


علاقه­‌مندان برای تهیه­ بلیت این نمایش­نامه­‌خوانی نیم­ ساعت قبل از اجرای آن در موسسه مکتب تهران حضور داشته ­باشند و بلیت خود را از گیشه تهیه کنند.


نمایش­نامه­‌خوانی خانمچه و مهتابی در بخش مهمان این جشنواره اجرا می­‌شود.


علاقه ‌مندان برای دیدن این نمایشنامه‌­خوانی و شرکت در این نشست می‌­توانند در تاریخ یادشده به نشانی خیابان کریم­ خان زند، خیابان شهید عضدی(آبان جنوبی)، کوچه کیوان، شماره­ 8، موسسه مکتب تهران مراجعه کنند.


نخستین جشنواره­ نمایشنامه‌خوانی آثار اکبر رادی به دبیری بهزاد صدیقی، سه­ شنبه‌های هر هفته در دو بخش مسابقه و مهمان توسط موسسه فرهنگی هنری استاد اکبر رادی و با حمایت موسسه­ مکتب تهران برگزار می­‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب