دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گردهمایی، روز چهارشنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۵ برگزار می‌شود؛

فراخوان گردهمایی سراسری مجمع جهانی علی اصغر(ع) برای یادبود سیدحسن نصرالله

فراخوان گردهمایی سراسری مجمع جهانی علی اصغر(ع) برای یادبود سیدحسن نصرالله
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) گفت: برای روز چهارشنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۵ در ایران و دیگر کشور‌ها فراخوانی منتشر کردیم تا بیعت مجدد با حضرت ولیعصر (عج) داشته و یادبود سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان را برگزار کنیم.  
کد خبر : 933725

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست خبری فراخوان بین‌المللی مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله صبح امروز با حضور داود منافی پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، منافی‌پور در ابتدای صحبت‌هایش گفت: شهادت شجاعانه و مظلومانه سیدحسن نصرالله را به همه تسلیت می‌گویم، این شهادت حفره‌ای برای آزادی خواهان جهان ایجاد کرد، درهرانفجاری ویرانی ایجاد می‌شود، ولی این شهادت صف حق و باطل را به خوبی مشخص کرد و محبان این مرد بزرگ در دنیا جلوه گیر کردند.

جنگ سیدحسن نصرالله با صهیونیسم جهانی، جنگ انبیا با فراعنه است و مردان خدا همیشه در حیاتشان ماموریت دارند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای خلقت و روزی که هابیل کشته شد اولین حسادت و ظلم شکل گرفت و اولین ناله مظلوم برخواست و در طول تاریخ قابیلیان به هابیلیان ستم کردند و این جریان تا ظهور حضرت منجی ادامه خواهد داشت، امروز کجای تاریخ هستیم؟ جریان باطل با غوغا سالاری و ایجاد شبهه ، جریان حق را به چالش می‌کشند. جنگ سیدحسن نصرالله با صهیونیسم جهانی، جنگ انبیا با فراعنه است و مردان خدا همیشه در حیاتشان ماموریت دارند.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) ضمن بیان اینکه شهادت این مرد بزرگ یک الگو و نمونه برای حق باوران و توحیدمحوران است و اگر امروز شما اینجا هستید چون رسالتی احساس می‌کنیم، دراین رسالت باید توحیدیان حرف حق را به آزادگان جهان منتقل کنند، گفت: نقشه الهی اینطور ترسیم شده که جریان باطل همواره در طول تاریخ قاتل بودند و به هیچ حدودی پایبند نیستند و جریان حق را به چالش کشیدند. این جریان یک نقشه توحیدی است تا حق و باطل مشخص شوند.

گردهمایی جهانی  مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) برای یادبود سیدحسن نصرالله

وی در ادامه گفت: آخرین جریانی که در آخرالزمانی حکمرانی می‌کند جریان فرزندان ابوسفیان است که در تاریخ قیام سفیانی بدان می‌گویند و از طرفی توحیدیان منجی که در همه ادیان هستند، بدان برمی‌خیزند و جنگشان پنجاه سال است که اکنون شروع شده است. این نقشه فعلی جهان است. این جنگ به پایان نمی‌رسد جز با ظهور صاحب امر. 

این مجمع از بیست سال پیش با هدف زمینه سازی ظهور و تهییج مادران برای پرورش سربازان ظهور تاسیس شد، ما سیاسی‌ترین هییت بین المللی شیعه هستیم و ما فراخوان می‌دهیم به همه مادران که فرزندانشان را نذر منجی کنند، ما در ۴۵ کشور جهان رویکرد بصیرت بخشی داریم.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) اظهار داشت: ۱۴۰۰سال گذشت، اما یزید کجا قرار دارد و امام حسین(ع) کجاست، ان زمان قهقهه مستانه می‌زدند، الان کجا هستند؟ امروز سیدحسن نصرالله پیروز این مهلکه است و تازه آزادگان جهان از خواب بیدار می‌شوند. شهادت سیدحسن نصرالله یک سکویی برای بیداری آزادگان جهان است.

وی درباره فعالیت مجمع علی اصغر(ع) گفت: این مجمع از بیست سال پیش با هدف زمینه سازی ظهور و تهییج مادران برای پرورش سربازان ظهور تاسیس شد، ما سیاسی‌ترین هییت بین المللی شیعه هستیم و ما فراخوان می‌دهیم به همه مادران که فرزندانشان را نذر منجی کنند، ما در ۴۵ کشور جهان رویکرد بصیرت بخشی داریم. دنبال روضه خوانی و ثواب صرف نیستیم، بلکه بعد ۲۱سال دنبال مطرح کردن یک سوال در جهان هستیم «به کدامین گناه طفل شیرخوار کربلا کشته شد؟»

در قم حرم حضرت معصومه و حرم شاهچراغ هم مراسم خواهیم داشت. رایزنی با امامزادگان اوقاف هم خواهیم داشت، برخی کشورها مثل پاکستان، عراق، افغانستان، روسیه و هند هم برنامه داریم

منافی‌پور اظهار داشت: ما به جهانیانی که هنوز به ما نپیوسته‌اند پیام می‌دهیم به ما بپیوندید، امام حسین(ع) خروج نکرد جز اینکه بخواهد فقر و ظلم را از بین ببرد. برای روز چهارشنبه ساعت ۱۵ در ایران و دیگر کشورها فراخوان داریم تا بیعت مجدد با حضرت ولیعصر (عج) داشته باشیم و یادبود سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان را برگزار کنیم. 

وی با بیان اینکه از مهمترین مراکز ما صحن حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در صحن قدس خواهد بود، توضیح داد: در قم حرم حضرت معصومه و حرم شاهچراغ هم مراسم خواهیم داشت. رایزنی با امامزادگان اوقاف هم خواهیم داشت، برخی کشورها مثل پاکستان، عراق، افغانستان، روسیه و هند هم برنامه داریم. مراسم سخنرانی، شعرخوانی و عزاداری برای حضرت سیدالشهدا خواهد بود و در پایان بیانیه صادر خواهیم کرد.   

وی اظهار داشت: پیام نهایی ما به مادران این است که دوباره فرزندانتان را نذر سیدالشهدا کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب