دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 11:20

تراکتورسازی مدرسه پیرمرد‌ها؛ دو خرید لیگ برتری قلعه‌نویی 69 سال سن دارند

تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل آینده مسابقات لیگ برتر تیمی پیرتر از سال قبل خواهد بود که این موضوع می‌تواند در طول لیگ شانزدهم امیر قلعه‌نویی را با چالش‌هایی روبه‌رو کند.
کد خبر : 93366

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فعالیت تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات هنوز به اتمام نرسیده و سرخپوشان تاکنون از تنها دو سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرده‌اند.


تا به اینجا جدایی بازیکنان تاثیرگذاری مثل بختیار رحمانی، شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی از جمع بازیکنان تراکتورسازی قطعی شده‌ است. از سوی دیگر باشگاه تراکتورسازی قرارداد سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان و خالد شفیعی را تمدید کرد. ضمن اینکه سعید مرادی و محمدرضا مهدی‌زاده هم از لیگ دسته اول جذب شدند.همچنین وضعیت سینا عشوری هم هنوز نا مشخص است هرچند که گفته می‌شود که وی در لیگ شانزدهم با پیراهن تراکتورسازی در مسابقت حاضر شرکت می‌کند.


مدیران باشگاه تبریزی در کنار تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان خود موفق شده‌اند که محسن بنگر با 37 سال سن از پرسپولیس و محمد ابراهیمی هم با 32 سال سن از گسترش فولاد را جذب کنند.این دوبازیکن بالای 30 سال در حالی جذب تیم تراکتورشده‌اندکه نفراتی مثل محمد نوری، جاسم کرار و لوسیانو ادینیو هم مدنظر این باشگاه هستند که همه این نفرات هم بالای 30 سال سن دارند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته