دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت رئیس فرهنگستان علوم در پی شهادت سید حسن نصرالله

پیام تسلیت رئیس فرهنگستان علوم در پی شهادت سید حسن نصرالله
رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت سید مقاومت آیت الله سید حسن نصرالله (رحمت‌الله علیه)، دبیرکل بزرگ و مجاهد حزب‌الله لبنان، را تسلیت گفت.
کد خبر : 933653

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت سید مقاومت آیت الله سید حسن نصرالله (رحمت‌الله علیه)، دبیرکل بزرگ و مجاهد حزب‌الله لبنان، را تسلیت گفت.*

 

متن پیام به شرح زیر است: 

              بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»

با قلبی سرشار از اندوه، شهادت مجاهد عالم آیت الله سید حسن نصرالله (رحمت‌الله علیه)، دبیرکل بزرگ و مجاهد حزب‌الله لبنان، را به تمامی ملت‎های مسلمان و آزادی‌خواه جهان تسلیت عرض می‌کنم.

این فرزند رشید و شریف اهل بیت نبوت (ص)، با تأسی به اجداد طاهرینش ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، پرچم عزت و نصرت اسلام را با افتخار و سربلندی به اهتزاز درآورد و با دلیری و فداکاری‌های خالصانه‌اش، همواره در خط مقدم مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی ایستاد. او به عنوان نماد مقاومت و عزّت، الهام‌بخش میلیون‌ها انسان در سراسر جهان بود.

شهید سید حسن نصرالله با استقامت و بصیرت، افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و ثابت کرد که اراده ملّت‌ها، بر هر قدرتی پیروز می‌شود. 

شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و ملت لبنان و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و به فضل الهی به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود و بلاشک وعده الهی تحقق خواهد یافت.

محمد رضا مخبر دزفولی

رئیس فرهنگستان علوم

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب