دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولین مدیر زن وزارت علوم در دولت چهاردهم منصوب شد

اولین مدیر زن وزارت علوم در دولت چهاردهم منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را منصوب کرد.
کد خبر : 933629

به گزارش خبرگزاری آنا، حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «نسیم نهاوندی» را به عنوان «رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

در حکم حسین سیمایی، وزیر علوم، خطاب به نسیم نهاوندی رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان " رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناری" منصوب می شوید.

شایسته است نسبت به تمشیت امور برای دست یابی به اهداف عالی نظام، سیاست‌ها بو برنامه های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاهها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، اهتمام ورزید.

از سرکار عالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان، مدیریت آن مرکز را بر پای قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب و سند دانشگاه اسلامی به انجام رسانید.

امیدوار است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران، وظایف محوله را به نحو شایست انجام دهید. توفیق و سربلندی روز افزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نسیم نهاوندی دانش‌آموخته رشته مهندسی صنایع و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه تربیت مدرس با مرتبه استادی است.

از سوابق اجرایی نسیم نهاوندی می توان به ریاست دفتر ارزیابی و بهینه‌سازی عملکرد دانشگاه تربیت مدرس و مدیرگروه سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی این دانشگاه بوده است.

گفتنی‌ است؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای جداگانه‌ از خدمات و تلاش‌های «روح‌اله سهرابی» رئیس سابق مرکز نظارت، ارزیابی، تضمین کیفیت وزارت علوم در زمان تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب