دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 11:10

نماینده مردم مرودشت: وزارت جهاد کشاورزی باید از تولید تا مصرف را مدیریت کند

نماینده مرودشت گفت: در دوره مهندس حجتی اقدامات خوبی انجام شده است و خرید تضمینی گندم از کیلویی 380 تومان به هزار و 240 تومان رسیده است.
کد خبر : 93349

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا محمد مهدی برومندی نماینده مردم مرودشت پس از گزارش وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی کشاورزان نقش ارزنده‌ای دارند، تامین غذای کشور بسیار حائز اهمیت است در دوره مهندس حجتی اقدامات خوبی انجام شده است و خرید تضمینی گندم از کیلویی 380 تومان به هزارو 240 تومان رسیده است.


وی افزود: همچنین وزارتخانه تلاش کرد که واردات را کم کند ولی کشاورزان با مسائل و مشکلات زیادی مواجه‌اند، وزارت کشاورزی باید از تولید تا مصرف همه مسائل را مدیریت کند.


نماینده مردم مرودشت ادامه داد: اکنون دام زنده 8 تا 9 هزار تومان فروخته می‌شود در صورتی که گوشت کیلویی 35 هزار تومان است، همچنین باید وزارت جهاد کشاورزی از تولید شیر در کشور حمایت کند، سه سال است که یارانه تولیدکنندگان شیر پرداخت نشده است.


وی افزود: چرا از محل هدفمندی یارانه‌ها یارانه تولید پرداخت نمی‌شود و وزارت کشاورزی این موضوع را مدیریت نمی‌کند.


برومندی در پایان با انتقاد از آتش‌گرفتن سه هزار هکتار جنگل‌های پاسارگاد گفت: سازمان جنگل‌ها و مراتع تمام تلاش خود را کرد ولی امکانات محدود است امیدواریم که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته