دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1403 - 20:54

واکنش حکیم به حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه

واکنش حکیم به حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه
عمار حکیم در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه گفت: دشمن شکست خواهد خورد و عزم و ایستادگی نیروهای مقاومت بیشتر خواهد شد 
کد خبر : 933458

به گزارش خبرگزاری آنا، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به حملات به ضاحیه بیروت گفت: رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به مناطق مسکونی در منطقه «حارة حریک» در قلب ضاحیه بیروت ویرانی گسترده‌ای در منطقه با تراکم بالای شهروندان بی‌گناه غیرنظامی به بار آورده و بار دیگر مرتکب جنایت تازه‌ای شده که به سیاهه سراسر ترور و جنگ این رژیم افزوده می‌شود.

وی افزود: این حمله بزدلانه بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی برای جنایات خود هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و در ارتکاب ددمنشانه‌ترین کشتار غیر نظامیان لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و به قوانین بین‌المللی کوچک‌ترین اعتنایی ندارد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که این حملات صرفا تجاوز نظامی نیست، بلکه تلاشی رذیلانه برای وحشت‌انداختن و ایجاد فتنه و برهم‌زدن ثبات لبنان و مقاومت قهرمان آن و گسترش دایره نزاع است.

حکیم گفت: با قاطعیت تأکید می‌کنیم که این حملات تروریستی به‌سادگی پشت سر گذاشته نخواهد شد و دشمن با همه توحش خویش توان شکستن عزیمت نیروهای مقاومت یا به زانو کشیدن ملت سرفراز لبنان را نخواهد داشت و جز با مقاومت و ایستادگی بیشتر مواجه نخواهد شد و در تغییر روند جنگ شکست خواهد خورد.

وی این حمله ددمنشانه را به‌شدت محکوم و تصریح کرد: از جامعه جهانی می‌خواهیم که فورا برای مهار این رژیم جنایتکار وارد عمل شود و آن را در برابر مسئولیت جنایت‌های قرار دهد. همچنین از همه آزادگان جهان می‌خواهیم که در کنار لبنان و ملت آن بایستند و برای توقف فوری این توحش فعالیت کنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از خداوند برای شهیدان رحمت و برای مجروحان شفای عاجل و برای نیروهای قهرمان مقاومت نصرت طلب کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عمار حکیم بیروت
ارسال نظر
قالیشویی ادیب