دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1403 - 11:39

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد بندرانزلی با خانواده شهدا

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد بندرانزلی با خانواده شهدا
سرپرست و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندر انزلی با خانواده شهید بهرام گل‌آور دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : 933327

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین صفری، سرپرست و جمعی از مدیران، معاونان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور بر مزار شهید بهرام گل‌آور از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان بندرانزلی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

حسین صفری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در این دیدار با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا وظیفه دانشگاهیان است، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و شنیدن خاطرات این شهیدان از زبان نزدیکان آنان به مانند درس برای جامعه دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه نام شهید ازجمله اسمای الهی است، اضافه کرد: ازنظر حکما، انسان به این دنیا آمده تا بتواند اسمای الهی را به تجلی برساند. باور‌ها و اعتقادات شهدا موجب شد تا آنان به این مقام و منزلت برسند، زمانی که خاطرات شهدا را می‌خوانیم یا می‌شنویم، درمی‌یابیم که همگی آنان با یکدیگر مشابهت‌های رفتاری داشتند. گویا آنان سرمنشأ رفتاری صحیح داشته و بر همان اساس عمل می‌کردند.

به گزارش آنا، شهید بهرام گل‌آور، زاده سال ۱۳۳۷ در بندرانزلی، در ۴ تیر ۱۳۶۷ در جزیره مجنون بر اثر بمباران شیمیایی دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی و هیئت همراه وی، پس از دیدار و گفتگ‌وو با خانواده شهید گل‌آور، بر مزار شهیدان جواد دوربین، مرتضی خدادادی، محمود فلاحتی و فرخ بیرامی نیز حضور یافته و با آرمان‌های والای شهدا، نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب