دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1403 - 10:51

کشور با وحدت اسلامی در عالی‌ترین سطح قدرت است

کشور با وحدت اسلامی در عالی‌ترین سطح قدرت است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به لطف رهنمون‌های فرماندهی کل قوا و با وحدت اسلامی اکنون در عالی‌ترین سطح قدرت یعنی صورت‌بندی قدرت برای حفظ منافع کشور هستیم.
کد خبر : 933316

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست هم‌اندیشی تبیین نقش وحدت اسلامی در دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و تقارن با هفته دفاع مقدس و با همت شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و همکاری کارگروه مهدویت و دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، بسیج اساتید و ستاد شاهد و امور ایثارگران این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام طا‌ها توکلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در این نشست با اشاره به نقش وحدت در طول تاریخ بشریت و نقش آن بالأخص در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با درایت مقام معظم رهبری در سال‌های متمادی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به درجه بازدارندگی در مقابل قدرت‌های شرق و غرب رسید.

وی ادامه داد: به این مهم اکتفا نکردیم و به سطح چهار قدرت یعنی قدرت ضربه متقابل رسیدیم و با لطف پروردگار، رهنمون‌های فرماندهی کل قوا و با وحدت اسلامی اکنون در عالی‌ترین سطح قدرت یعنی صورت‌بندی قدرت برای حفظ منافع میهن اسلامی‌مان هستیم که رسیدن به این سطح از توانایی از برکات دفاع مقدس و وحدت اسلامی است.

امنیت زمینه کار و توسعه در اهداف مختلف را فراهم می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان نیز با ارائه آمار وضعیت این دانشگاه گفت: امروز به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی مقام معظم رهبری، ایران اسلامی دارای امنیت بوده که این مهم زمینه را برای خدمت و کار و توسعه در اهداف مختلف فراهم کرده است.

قباد میمنت‌آبادی افزود: در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، تعداد ۲۱۳هزار شهید تقدیم انقلاب شد که حدود ۴۴ درصد آن جوانان زیر ۲۰سال بودند.

وی امنیت امروز کشور را مدیون شهیدان انقلاب دانست و بیان کرد: جوانان امروز می‌آیند و در دانشگاه مشغول علم‌آموزی هستند و در آینده نیز توسعه کشور در دست این قشر خواهد بود.

نقش وحدت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی

ماموستا فائق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با اشاره به نقش وحدت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی با وجود ادوات نظامی عنوان کرد: اگر وحدت ملت ایران نبود، امکان مقابله با رژیم تا دندان مسلح عراق با آن‌همه ادوات و تجهیزات نظامی به‌هیچ‌عنوان میسر نمی‌شد.

ماموستا اقبال بهمنی دیگر نماینده استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم بر نقش وحدت در میان مذاهب و اقوام و نقش بسزایی آن در پیروزی جمهوری اسلامی ایران و خصوصاً شهدای اهل سنت در این میان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب