دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دشمن در مقابل ایمان و صلابت مردم غزه عایدی جز شکست نداشته است

دشمن در مقابل ایمان و صلابت مردم غزه عایدی جز شکست نداشته است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل عنوان کرد: برندگان جنگ جهانی دوم با تمامی توان و تجهیزات خود به باریکه غزه حمله کرده‌اند و در مقابل ایمان و صلابت مردم این باریکه چیزی جز شکست عایدشان نشده است.
کد خبر : 933270

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جمعی از استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل دیدار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل در این دیدار با تشریح آیه «لا یکلّف‌اللَّه نفساً الّا وسعها» اظهار کرد: تکلیف یعنی نهایت تلاش یک انسان برای انجام وظیفه که برای تحقق اهداف الهی انجام می‌شود.

موسی سنچولی با اشاره به جنگ نابرابر غزه عنوان کرد: برندگان جنگ جهانی دوم با تمامی توان و تجهیزات خود به باریکه غزه حمله کرده‌اند، در مقابل ایمان و صلابت مردم این باریکه چیزی جز شکست عایدشان نشده است.

وی با تأکید بر نقش صهیونیست جهانی بر کنترل فضای مجازی و رسانه‌های جهان تبیین کرد: تمامی هزینه‌های غول‌های رسانه‌ای و خبری جهان ازجمله شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان از طرف صهیونیست‌ها تأمین می‌شود.

دشمن در مقابل ایمان و صلابت مردم غزه عایدی جز شکست نداشته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل با نام بردن از شهید حاج قاسم میرحسینی و شهید حسین عالی از شهدای شاخص منطقه سیستان خاطرنشان کرد: در دنیایی که ضدارزش‌ها در فضای مجازی در حال تبلیغ شدن هستند، باید دانشجوی خود را با شهدا و آرمان‌های الهی آنان آشنا کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل هم با اشاره به نقش دانشگاه در پرورش نیروی انسانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بر تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه و گام دوم انقلاب تربیت دانشجوی مؤمن انقلابی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

سعید مقدم‌بقا، حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل را در استان سیستان و بلوچستان بیشرو دانست و عنوان کرد: واحد زابل دنبال حضور موفق در جامعه برای هویت بخشی جریان‌های انقلابی است.

وی با اشاره به کادر مجرب عضو هیئت علمی و حضور کانون‌های دانشجویی، بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی دانشگاه در مناطق محروم سیستان گفت: به‌عنوان دانشگاه برای رفع مشکلات منطقه تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب