دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1403 - 15:04
منظری توکلی:

اگر به سبک شهدا زندگی کنیم در مسیر درست گام برخواهیم داشت

اگر به سبک شهدا زندگی کنیم در مسیر درست گام برخواهیم داشت
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد: اگر امروز به سبک شهدا زندگی کنیم و مسیر ماندگار شهدا را ادامه دادیم در مسیر درست گام خواهیم برداشت.
کد خبر : 933237

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در آیین غبارروبی قبور مطهر پنج شهید گمنام این دانشگاه با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ شهادت در جامعه به‌خصوص میان اقشار جوان اظهار کرد: اگر یاد شهادت و شهدا در جامعه نبود بسیاری از یاد‌های ارزشمند و گرانبها فراموش شده بود و این شور، غیرت و ارزش‌های معنوی ارزشمندی که با ترویج فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی بوجود آمده است از بین می‌رفت.

وی، جنگ نرم و ترکیبی دشمن را ادامه جنگ تحمیلی معرفی کرد و ادامه داد: در یک جنگ ترکیبی و همه‌جانبه، یکی از اصولی که باید رعایت کنیم توجه به فرامین رهبر انقلاب اسلامی است که ایشان در بیانیه گام دوم اشاره فرمودند و برای معنویت هشت ارزش برشمردند که این هشت اصل از آرمان‌های شهدا بود.

اگر به سبک شهدا زندگی کنیم در مسیر درست گام برخواهیم داشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: اگر امروز به سبک شهدا زندگی کنیم و مسیر ماندگار شهدا را ادامه دادیم در مسیر درست گام خواهیم برداشت و این موضوع برای آینده کشور حیاتی و ضروری است.

به گزارش آنا، مراسم غبارروبی قبور شهدا با حضور جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب