دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1403 - 09:31

مشکلات و نیازهای صندوق خیریه دانشجویان دانشگاه آزاد کرج کاهش می‌یابد

مشکلات و نیازهای صندوق خیریه دانشجویان دانشگاه آزاد کرج کاهش می‌یابد
مشکلات و نیازمندی‌های صندوق خیریه دانشجویان دانشگاه آزاد کرج با بررسی‌های اعضا کاهش می‌یابد و ارائه خدمات مطلوب، مؤثر و جذب منابع ازجمله تصمیمات جدید صندوق است.
کد خبر : 933128

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست هم‌اندیشی اعضای صندوق خیریه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در واحد کرج برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این نشست اظهار کرد: صندوق خیریه این دانشگاه با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گشایش یافت که اتفاق خوشایندی برای مجموعه بود و این حرکت به‌صورت یک رویه به تمامی استان‌ها برای ایجاد و تأسیس صندوق خیریه حمایت از دانشجویان ارسال شد و استان‌ها نیز راغب بودند که به این سمت حرکت کنند.

حسین کلانتری متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با ۴۵ هزار دانشجو مانند شهری است که روزانه ۱۷ هزار نفر در آن تردد دارند و این مجموعه هیچ‌گونه وابستگی مالی به دولت نداشته و با توجه به وجود مشکلات و محدودیت منابع مالی تمام هزینه‌ها در امور جاری را از مسیر درآمد‌های شهریه‌ای و غیر شهریه‌ای تأمین می‌‌کند و مشکلات عدیده‌ای داشته و زمینه کمک برای دانشگاه مهیاست.

کلانتری: با تأسیس صندوق خیریه در دانشگاه آزاد البرز سایر واحدها هم ترغیب شدند

وی افزود: در سالیان مختلف ۴ هزار و ۷۰۰ نفر به‌دلیل مشکلات مالی دچار وقفه تحصیلی یا در مرحله انصراف از تحصیل قرار دارند که انتظار می‌رود خیّران درراستای رفع مشکلات آنان اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تشریح کرد: با حمایت و همکاری اصناف و صنعتگران این استان، صندوق خیریه در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز راه‌اندازی شد تا در راستای حمایت از دانشجویان نیازمند و رفع نیاز‌های معیشتی و بهبود زندگی دانشجویان و کمک به ادامه تحصیل آنان اقدام شود.

به گزارش آنا، در ادامه نشست با توجه به گفتمان انجام شده بین اعضای صندوق و بررسی مشکلات و نیازمندی‌های صندوق مقرر شد ارائه خدمات مطلوب، مؤثر و جذب منابع و گسترش فعالیت‌های صندوق بستر‌های موجود اعم از اختصاص فضای مناسب برای استقرار دفتر صندوق و تهیه ملزومات اداری، راه‌اندازی کانال اطلاع‌رسانی صندوق در فضای مجازی، فراهم کردن دستگاه کارتخوان و سایر ملزومات موردنیاز صندوق خیریه انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب