دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1403 - 16:12

هفته دفاع مقدس مظهر عزت یک ملت در برابر مستکبران است

هفته دفاع مقدس مظهر عزت یک ملت در برابر مستکبران است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان، هفته دفاع مقدس را هفته اقتدار نظام دانست و گفت: این هفته مظهر عزت یک ملت در برابر مستکبران است.
کد خبر : 933071

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد رستم‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس به منظور تجلیل از یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی با علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارسنجان دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان در این دیدار هفته دفاع مقدس را هفته اقتدار نظام دانست و گفت: این هفته مظهر عزت یک ملت در برابر مستکبران است.

رستم‌پور با تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: حس امنیت و آرامش، بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس است که ما در این کشور شاهد آن هستیم که این امر میسر نمی‌شد مگر با رشادت‌های سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی و دیگر نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود در زمان جنگ تحمیلی و زمان کنونی این امنیت حاکم شده است.

هفته دفاع مقدس مظهر عزت یک ملت در برابر مستکبرین است

وی با تبیین چرایی لزوم زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا گفت: تردیدی نیست که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی ریشه در حماسه‌آفرینی، رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و هدایت‌های پیامبرگونه امام و رهبر معظم انقلاب دارد و این به برکت امنیتی است که داریم و آن را ارج می‌نهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارسنجان هم در این دیدار نزدیکی سپاه و دانشگاه آزاد را کم نظیر و مثالزدنی خواند و افزود: هماهنگی و همکاری دانشگاه‌ها و نهاد‌های انقلابی موجب ارتقای خدمت‌رسانی به مردم شهیدپرور و افزایش رضایتمندی آنان می‌شود.

قانع افزود: با حضور دانشگاه آزاد روحیه‌ ما را برای خدمتگزاری بیشتر به نظام و انقلاب چند برابر می‌شود و این آمادگی وجود دارد که در طول سال ارتباطات هدفمند با تعریف نقش‌های راهبردی، بین سپاه و دانشگاه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب