دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1403 - 11:28
با صدور حکمی؛

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد مازندران منصوب شد

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد مازندران منصوب شد
سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با صدور حکمی از سوی رئیس این دانشگاه منصوب شد.
کد خبر : 932989

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران برگزار و با قدردانی از تلاش چندساله محمد صالحی، از سوی سیدعبدالله میرغیاثی رئیس این دانشگاه با صدور حکمی عبدالرضا بابایی به‌عنوان سرپرست معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران منصوب شد.

در متن این انتصاب آمده است: به استناد نامه شماره ۱۷۲۸/ص مورخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نظر به‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی، توان و تجربیات خود و همکاران و امکانات دانشگاه و با برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق اهداف تعیین‌شده بر اساس شرح وظایف اهتمام ویژه مبذول فرمایید. امید است در پرتو الطاف ایزد منان و منویات مقام معظم رهبری در راه تحقق اهداف عالی دانشگاه موفق و مؤید باشید.

همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در پیامی از تلاش چند ساله محمد صالحی معاون سابق هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: تلاش‌های صادقانه جناب‌عالی در جهت پیشبرد اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در زمان مسئولیت معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی این دانشگاه بر کسی پوشیده نیست، بدین‌وسیله از زحمات و مسائل عالمانه و بی‌شائبه آن استاد گرانقدر تقدیر و تشکر می‌کنم و برای شما از خداوند متعال آرزوی توفیق و سربلندی دارمان شاء الله همچنان از وجود آن جناب در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند شویم امید است با اتکا به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب