دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 10:40

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نی‌ریز؛ عهده‌دار تدریس طرح قرآنی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز پنجمین طرح قرآنی فرهنگی «رمضان بهار قرآن» با محوریت ترجمه و تفسیر سوره حجرات در این دانشگاه آغاز شده است.
کد خبر : 93297

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در طرح قرآنی فرهنگی «رمضان بهار قرآن» که در رمضان سال جاری پنجمین دوره آن در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور همه کارمندان و اعضای هیات علمی در مساجد و نمازخانه‌های واحدهای دانشگاهی پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان با قرائت سوره مبارکه حجرات با مفاهیم و نکات اخلاقی این سوره بیشتر آشنا می‌شوند و در پایان نیز به شرکت کنندگان در این طرح قرآنی فرهنگی که حائز امتیازات لازم باشند گواهی شرکت در این کارگاه آموزشی اعطا می‌شود.


حجت‌الاسلام رحمانی زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نی‌ریز تدریس این کارگاه آموزشی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز بر عهده دارد و شرکت کنندگان در این طرح قرآنی با برخی رذائل اخلاقی از منظر قرآن از قبیل غیبت، تمسخر، القاب بد بر روی هم نهادن، تجسس و ظن و گمان بد آشنا می‌شوند.


سال‌های گذشته نیز در ماه مبارک رمضان به واسطه این طرح قرآنی فرهنگی، قرائت، ترجمه و تفسیر سوره‌های حدید، فرقان، انسان و ملک نیز در همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور اجرا شد که با مشارکت فعال و گسترده کارمندان و اعضای هیات علمی همراه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته