دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1403 - 09:06

نقش مهم شعر و ادب فارسی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی

نقش مهم شعر و ادب فارسی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی
دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی اکبر (ع) تأکید کرد: شعر و ادب فارسی نقش مهمی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی دارد.
کد خبر : 932940

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، غلامعلی مدیح دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی اکبر علیه‌السلام از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد با ابراز خرسندی از حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری در رونمایی پوستر جشنواره بر ضرورت اهمیت این رویداد فرهنگی تأکید کرد.

وی، گزارشی جامع از مراحل پیشرفت جشنواره، اهداف آن و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای جذب شاعران و ادیبان داخلی و خارجی ارائه کرد.

دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی اکبر علیه‌السلام با اشاره به اهمیت شعر و ادب فارسی و نقش آن در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، توصیه‌هایی را برای بهبود کیفیت جشنواره و ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای شرکت‌کنندگان مطرح کرد.

ناصری امام جمعه یزد هم بر لزوم جذب مشارکت حداکثری از سوی هنرمندان و علاقه‌مندان تأکید کرد و خواستار برگزاری برنامه‌هایی شد که در عین زیبایی، پیام‌های فرهنگی و معنوی عمیق‌تری را به مخاطبان منتقل کند.

جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان یک رویداد فرهنگی و دینی در تلاش است تا جاذبه‌های بیشتری برای شاعران و ادیبان فراهم آورد و بین‌المللی‌تر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب