دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 09:22
باشگاه استقلال دوباره اطلاعیه صادر کرد؛

تجمع و اعتراض فقط استقلال را به حاشیه می‌کشاند/ خبرهای خوش در راه‌ است

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به برخی حواشی در بازار نقل و انتقالات واکنش نشان داد.
کد خبر : 93293

به گزارش گروه ورزشی آنا، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به انتشار برخی اخبار کذب در بازار نقل و انتقالات واکنش نشان داد.


در این اطلاعیه آمده است: «هواداران بزرگ، فهیم و دوست داشتنی استقلال مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات تمام تلاش خود را برای برآورده کردن خواسته های کادرفنی و هواداران بسیج کرده اند و شاهد بودیم که تا به امروز نیز بازیکنان بزرگ و با کیفیتی به تیم فوتبال استقلال اضافه شده اند و هواداران عزیز استقلال نباید از این بابت نگرانی داشته باشند. هرچند بازیکنانی بودند که باشگاه استقلال بنابر مسائل و مشکلات مالی نتوانست آنها را جذب کند اما نباید فراموش کنیم که این بازیکنان دلشان با استقلال و هوادارانش یک دل نبوده است و نباید بابت عدم جذب چنین بازیکنانی هواداران استقلال نا امید و مایوس باشند.


استقلال بیش از بازیکن با کیفیت نیاز به سربازانی دارد که برای موفقیت هواداران و سربلندی نام بزرگ استقلال تلاش کنند و تمام تلاش مجموعه استقلال نیز جذب بازیکنانی است که به نام و پیراهن استقلال احترام گذاشته و برای موفقیت آن با جان و دل تلاش کند. تیم فوتبال استقلال در فصل جاری با وجود علیرضا منصوریان در راس کادرفنی، بازیکنان بزرگی مانند کاپیتان رحمتی، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، ووریا غفوری، سجاد شهباززاده و همچنین هواداران پرشماری که یار همیشگی استقلال بوده اند برای فتح بهترین عناوین وارد مسابقات لیگ برتر خواهد شد. »


در ادامه این بیانیه آمده است:«همچنین باشگاه استقلال ضمن تکذیب این نکته که با دستور دکتر گودرزی(وزیر ورزش) فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات متوقف شده است از صاحبان اصلی باشگاه استقلال می خواهد که بدون دامن زدن به چنین شایعاتی تمرکز خود را تنها معطوف به موفقیت استقلال کنند و به زودی با انتشار اخبار خوب از فصل نقل و انتقالات شاهد کذب بودن این خبر نیز خواهند بود. همچنین باشگاه استقلال تقاضا می کند که هواداران بدون توجه به شایعات و برخی سخنان مبنی بر تمایل وزیر ورزش به یکی از تیم های پایتخت این نکته را فراموش نکنند که وزیر ورزش به هر دو تیم به یک چشم نگاه کرده و موفقیت این دو تیم برای او ارزش بالا و یکسانی دارد و مطرح کردن مباحثی مانند تجمع و اعتراض تنها باعث به حاشیه کشیده شدن تیم استقلال و دوری از مسیر دلخواه هواداران خواهد بود. لیگ شانزدهم برای استقلال و هوادارانش فصلی مهم و حیاتی است و هواداران استقلال در تعیین سرنوشت تیم خودشان در این فصل بیش از همیشه نقش خواهند داشت لذا دوری کردن از حواشی و بازی های رسانه ای برای نقش آفرینی هواداران در مسیر موفقیت استقلال امری اجتناب ناپذیر است. به امید موفقیت استقلال»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته