دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تشکیل مدارس فصلی حوزه آب و آبفا / تجربه صنعت آب به دانشگاه‌ها منتقل می‌شود

تشکیل مدارس فصلی حوزه آب و آبفا   تجربه صنعت آب به دانشگاه‌ها منتقل می‌شود
دبیر کارگروه راهبری مرکزی «مدارس فصلی حوزه آب و آبفا» با اشاره به تشکیل نخستین کارگروه راهبری مرکزی مدارس فصلی حوزه آب و آبفای وزارت نیرو گفت: در این دوره‌ها انتقال تجربه در کنار توسعه دانش حوزه آب صورت می‌گیرد.
کد خبر : 932831

به گزارش خبرگزاری آنا از وزارت نیرو، محمدرضا کاویانپور از تشکیل نخستین کارگروه راهبری مرکزی مدارس فصلی حوزه آب و آبفای وزارت نیرو به ریاست "مریم کارگرنجفی" معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو و رئیس کارگروه خبر داد و گفت: با توجه به تدوین دستورالعمل اجرایی برگزاری مدارس فصلی حوزه آب و آبفا نخستین جلسه این کارگروه تشکیل شد.

رئیس موسسه تحقیقات آب کشور و دبیر کارگروه راهبری با بیان اینکه در این برنامه‌ها مدیران ارشد صنعت آب و آبفا و نیز شرکت‌های مادرتخصصی حضور دارند، ادامه داد: در این کارگروه مباحث مختلفی از جمله انتقال تجربه و نیز راهیان پیشرفت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؛ در "راهیان پیشرفت" دستاورد‌های وزارت نیرو به جامعه علمی ارائه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تصویب اجرا و پیشبرد پنج برنامه در قالب مدارس فصلی حوزه آب و آبفا توسط موسسه تحقیقات آب و شرکت‌های مادر تخصصی افزود: بر این اساس ارتباط صنعت آب با دانشگاه‌های کشور به واسطه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسان صنعت آب در کنار هم در این برنامه‌‎ها تقویت می‌شود.

کاویانپور با اعلام اینکه در این دوره‌ها انتقال تجربه در کنار توسعه دانش صورت می‌گیرد، اضافه کرد: قرار است برنامه‌های جدید طی دو هفته آتی اعلام شود. این برنامه‌ها شامل برگزاری دوره آموزشی طی ۳ روز و بازدید ۲ روزه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آب
ارسال نظر
قالیشویی ادیب