دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1403 - 10:28

تحولات خرد و دانایی برای دانش‌آموزان در اول مهر رقم می‌خورد

تحولات خرد و دانایی برای دانش‌آموزان در اول مهر رقم می‌خورد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: اول مهر تحویل سالی است که در آن تحولات خرد و دانایی برای دانش‌آموزان رقم خواهد خورد.
کد خبر : 932793

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان دخترانه سمای ممسنی برگزار شد با ارائه  گزارشی از روند امور جاری این واحد دانشگاهی ازجمله پیشرفت‌ها و دستاورد‌های علمی و فرهنگی مدرسه سما نسبت به قبل اظهار کرد: همه مدیون خون شهدا و ازخودگذشتگی ایثارگران هستیم، همان‌هایی که خالصانه برای امنیت این مرزوبوم از جان و هستی خود گذشتند تا نام ایران اسلامی با صلابت، قدرت و امنیت بدرخشد.

وی حضور دوباره دانش آموزان در مدارس سما را نویدبخش دانست، برای همه دانش‌آموزان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد، آغاز مهرماه را تولدی متفاوت در راستای تربیت دانش آموزان نامید و افزود: اول مهر تحویل سالی است که در آن تحولات خرد و دانایی برای دانش‌آموزان رقم خواهد خورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با ابراز رضایت از توفیقات و اقدامات انجام‌شده در دبیرستان دخترانه سمای ممسنی بر توسعه هر چه بیشتر این مدرسه در حوزه‌های مختلف ازجمله ارائه طرح و ایده مناسب برای استفاده بهتر از فضا و امکانات این واحد دانشگاهی در راستای پیشرفت این مجموعه تأکید و با اعلام حمایت جدی خود از اجرای این برنامه عنوان کرد: با برنامه‌ریزی خوب، هدفمند، تعامل و همفکری بین دبیرستان سما و دانشگاه، می‌توان از ظرفیت و امکانات موجود در دانشگاه استفاده بهینه‌ای داشت.

رسالت آموزش و پرورش صرفاً به مسائل آموزشی محدود نمی‌شود

مدیر امور مدارس سمای واحد نورآباد ممسنی نیز گفت: رسالت آموزش و پرورش صرفاً به مسائل آموزشی و نمره دهی محدود نمی‌شود و بخش مهم مأموریت نظام آموزشی، پرورش و توجه به امور تربیتی و معنوی دانش آموزان بوده، مدرسه جایی برای تمرین مهارت‌های اساسی زندگی مانند کار گروهی، سازگاری و مدارا، تاب‌آوری و مهارت حل مسئله است که این اصول بنیادین با هدایت و همراهی معلمان و مربیان متعهد و کارآمد و آگاه به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

علیرضا مناجاتی سما را مدرسه‌ای به وسعت ایران توصیف کرد که در اقصی نقاط کشور در سطح ملی در سنگر علم‌آموزی و آگاهی بخشی فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: مدارس سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی است این مدارس در همه استان‌ها و شهر‌ها با اخذ مجوز‌های لازم در همه پایه‌های تحصیلی می‌توانند دایر و راه‌اندازی شوند و در شهر نورآباد ممسنی مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه از سال ۱۳۸۹ تأسیس و مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب