دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1403 - 09:21
نماینده مجلس خواستار شد؛

ارائه طرح و ایده برای احیای مجتمع امام رضا(ع) دانشگاه آزاد مرودشت

ارائه طرح و ایده برای احیای مجتمع امام رضا(ع) دانشگاه آزاد مرودشت
نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی بر ارائه طرح و ایده مناسب برای احیا، استفاده بهتر از فضا و امکانات مجتمع امام رضا(ع) دانشگاه آزاد مرودشت تأکید کرد.
کد خبر : 932778

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و شروع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ضمن بازدید در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه حضور یافت و مسائل این واحد دانشگاهی را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار داد.

سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این جلسه گزارشی از روند امور جاری این دانشگاه ازجمله پیشرفت‌ها، دستاورد‌های علمی و فرهنگی و افزایش رشد جمعیتی دانشجویان نسبت به قبل ارائه کرد.

رشد جمعیت دانشجویان دانشگاه آزاد مرودشت در مقایسه با سال‌های گذشته

اسفندیار عبدالهی نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی هم بیان کرد: همه مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران هستیم، همان‌هایی که خالصانه برای امنیت این مرزوبوم از جان و هستی خود گذشتند تا نام ایران اسلامی با صلابت، قدرت و امنیت بدرخشد.

رشد جمعیت دانشجویان دانشگاه آزاد مرودشت در مقایسه با سال‌های گذشته

وی با ابراز رضایت از توفیقات و اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بر لزوم توسعه هرچه بیشتر این دانشگاه در حوزه‌های مختلف ازجمله ارائه طرح و ایده مناسب برای احیا، استفاده بهتر از فضا و امکانات مجتمع امام رضا علیه‌السلام (علوم و تحقیقات سابق) تأکید و حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و ارائه یک طرح مناسب، راهگشا و تعامل و همفکری بین دستگاه‌های اجرایی می‌توان از این ظرفیت و امکانات موجود استفاده بهینه‌ای داشت.

به گزارش خبرگزاری آنا از مرودشت، همزمان با اول مهر و بازگشایی مدارس، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور در دبستان دخترانه سما مرودشت و با نواختن زنگ مهر این دبستان رسما، سال تحصیلی جدید در مدارس سما مرودشت (وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی) آغاز شد.

در این مراسم که کمال محمد زاده مدیر کل امور مدارس سما مرودشت و جمعی از همکاران وی حضور داشتند، دانش آموزان این مدارس با شور و نشاط راهی کلاس‌های درس شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب