دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 09:10

سرپرست معاونت آموزشی، دانشجویی، فرهنگی واحد اهرم معرفی شد

در جلسه‌ای از زحمات اشکان معصومی، معاون آموزشی، دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم قدردانی به عمل آمد و محسن محمدپور به عنوان سرپرست جدید این حوزه منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 93277

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در این جلسه اظهار کرد: «مسئولیت امانتی الهی است که در برهه‌ای از زمان هر یک از ما ممکن است عهده‌دارش شویم تا در راستای خدمت رسانی به هموطنان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عیار خود را بسنجیم«.


مهندس محمود قدرتیان خاطرنشان کرد: «همه ما باید بدانیم که در قبال وظایف محوله‌مان مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده داریم و باید به گونه‌ای انجام وظیفه کنیم که مورد رضایت درگاه خداوند متعال قرار گیرد«.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم افزود: «همیشه در همه مجموعه‌های اداری، تغییر و تحولات امری طبیعی است که‌ گاه بر اساس مصلحت و پیشبرد امور و‌ گاه بر اساس خواست اشخاص صورت می‌گیرد«.


قدرتیان با قدردانی از زحمات فراوان معصومی، معاون پیشین آموزشی، دانشجویی، فرهنگی واحد اهرم، محسن محمدپور را فردی دارای سوابق درخشان در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و متعهد به کار دانست و ابراز امیدواری کرد تا در دوره مسئولیت جدید این معاونت، مانند قبل و بلکه بیش از پیش شاهد موفقیت‌های درخشان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم باشیم.»


قدرتیان بیان کرد: «سال جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم، سالی همراه با توسعه متوازن و همه جانبه خواهد بود و بنا داریم تا تمرکز بیشتر و همت مضاعف‌تری درباره گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی به کار بندیم که ضروری است معاون جدید حوزه آموزشی با همراهی دیگر پرسنل دانشگاه در این زمینه تلاش بیشتری به کار بندند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته