دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1403 - 19:09
با حضور در معدن ذغال‌سنگ طبس؛

فیلم/ وزیر کشور: ۱۷ نفر در معدن طبس محبوس هستند/ امدادگران: تا ۴-۵ ساعت دیگر به محل محبوس‌شدگان می‌رسیم

فیلم  وزیر کشور: ۱۷ نفر در معدن طبس محبوس هستند  امدادگران: تا ۴-۵ ساعت دیگر به محل محبوس‌شدگان می‌رسیم
وزیر کشور که به همراه وزیر صمت به معدن ریزش کرده در طبس رفته بودند اظهارکرد: همچنان ۱۷ معدنچی در حادثه طبس در فاصله هزار متری دهانه ورودی تونل محبوس هستند.
کد خبر : 932750

به گزارش خبرگزاری آنا، سردار اسکندر مؤمنی، وزیر کشور که همراه وزیران کار و صمت در معدن ریزش کرده در طبس عزیمت کرده بودند، در توضیح آخرین وضعیت محبوس‌شدگان/ فوت شدگان اظهارکرد: همچنان ۱۷ معدنچی در حادثه طبس در فاصله هزار متری دهانه ورودی تونل محبوس هستند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امدادی در ۴۰۰ متری محل حبس معدنچیان قرار دارند، افزود: پیش بینی می‌شود [امدادگران] حداکثر تا فردا به کارگاه اصلی برسند.

مدیر فنی امدادگران در عمق معدن نیز در ارتباط با وزیر کشور در تشریح آخرین شرایط معدن گفت: هم‌اکنون در میانه‌های معدن هستیم و ۴۰۰ متر دیگر تا عمق نهایی معدن باقی مانده است. تا ۴ یا ۵ ساعت به محل اجساد خواهیم رسید و همراه ۲ گروه در حال پیشروی هستیم.

وی افزود: هم اکنون ۱۰۰۰ متر از دهانه معدن فاصله گرفته‌ایم و فعلا امکانات برای ادامه مسیر مهیاست.

به گزارش آنا، حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته، معدن ذغال‌سنگ در طبس ریزش کرد، تاکنون پیکر بیش از ۵۰ نفر را از زیر آوار خارج کرده‌اند. همچنین تعدادی از کارگران معدن نیز دچار گاز گرفتگی شده بودند که با تلاش امدادگران حال آنها مساعد اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب