دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امیر دریادار خواجه‌ امیری: باید در درس‌های تربیتی برای افزایش ایمان تلاش کنیم

امیر دریادار خواجه‌ امیری: باید در درس‌های تربیتی برای افزایش ایمان تلاش کنیم
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به اهمیت آموزش در کودکی، بر دروس تربیتی و ضرورت هدف‌گذاری برای افزایش ایمان تأکید کرد.
کد خبر : 932637

به گزارش خبرگزاری آنا، امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در مراسم روز اول مهر در جمع دانش آموزان و مسئولان آموزش و پرورش گفت: اکنون اگر شما در آرامش درس می‌خوانید و به مدرسه می‌روید، بعضی از هم سن و سالان شما در مناطقی مثل غزه درگیر بمباران هستند و فرصت درس خواندن را ندارند، پس قدر این نعمت بزرگ را بدانید.

وی افزود: در فضای خوب مدرسه حتما در درس‌های تربیتی در بحث‌های اخلاقی برای افزایش ایمان باید تلاش کنیم که با کمک مسئولین محترم عقیدتی این امر محقق شود.

امیر خواجه امیری با بیان اینکه «تزکیه و تربیت قبل از علم آموزی اهمیت دارد»؛ تأکید کرد: آنچه که شما در کودکی و نوجوانی یاد می‌گیرید در بزرگسالی برای شما ماندگار خواهد شد.

این مقام ارشد وزارت دفاع با ذکر حدیثی از حضرت علی (ع) که «علم را در کم سالی بیاموزید تا در بزرگسالی بزرگی کنید» بر اهمیت تحصیل کودکان تاکید کرد.

امیر خواجه امیری ضمن تقدیر و تشکر از معلمان و ابلاغ سلام مقام عالی وزارت دفاع امیر نصیرزاده در پایان گفت: کاری که شما برای کودکان ایران انجام می‌دهید ماندگار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب