دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1403 - 11:15

وارثان دفاع مقدس سربلندی جهاد در راه خدا را با پاداش دنیوی عوض نمی‌کنند

وارثان دفاع مقدس سربلندی جهاد در راه خدا را با پاداش دنیوی عوض نمی‌کنند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تأکید کرد که وارثان دفاع مقدس جلال و سربلندی جهاد در راه خدا را با هیچ پاداش دنیوی عوض نمی‌کنند.
کد خبر : 932539

مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور خون‌های گرانقدر و مقدسی است که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد و وارثان دفاع مقدس جلال و سربلندی جهاد در راه خدا را با هیچ پاداش دنیوی عوض نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: ما از هوایی در حال نفس کشیدن هستیم که بوی خون شهدا می‌دهد، بر عرصه‌ای راه می‌رویم که گلگون به خون پاک شهدا است و شهیدان هستند که بر همه اعمال ما ناظرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان متذکر شد: سلام و درود می‌فرستم بر آنانی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قد بلند کردند تا قامت ما خم نشود، در خاک افتادند و غلتان خون مطهر خود شدند تا ما به زانو در نیائیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم، سلام بر شهدی عزیز.

ملکی چوبری متذکر شد: سرنوشت هر ملتی توسط همان ملت تعیین می‌‌شود و این سرنوشت هرچه باشد، در آینده آن ملت تأثیرگذار خواهد بود و یکی از مقاطع سرنوشت‌سازی که ملت غیور کشور اسلامی با حضور هوشمندانه خود، سهم مهمی را در رسالت تاریخی خود ایفا کرد، دوران «دفاع مقدس» بود و بی‌تردید این اراده خلل‌ناپذیر به‌عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران به ثبت خواهد رسید.

وی متذکر شد: امیدوارم با همدلی هرچه بیشتر درراستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و کمک به پرورش جوانان انقلابی و الگوگیری از شهیدان گرانقدری، چون سرداران سرافراز شهیدان قلی‌پور، خوش سیرت و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان در خدمت به ملت عزیز در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف ثابت‌قدم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب