دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیربرگزیده هنری در گفت‌وگو با آنا؛

استعداد‌های هنری در المپیادها کشف می‌شوند/رشته‌های المپیاد هنر افزایش یابد

استعداد‌های هنری در المپیادها کشف می‌شوند رشته‌های المپیاد هنر افزایش یابد
عصمت بلایی مدیر آموزشگاه هنری صور خیال در المپیاد آموزش هنری گفت:‌ جا دارد این المپیاد در دوره‌های بعدی رشته‌های بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.
کد خبر : 932483

عصمت بلایی مدیر آموزشگاه هنری صور خیال از استان البرز برگزیده المپیاد ملی آموزش هنر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: تیم برگزیده ما در المپیاد در رشته طراحی و با حضور سه هنرجوی آموزشگاه صورخیال بود که از مرحله آموزشگاهی به استان و سپس مرحله نهایی کشوری رسیدند.

وی درباره اهمیت برپایی این المپیاد در عرصه هنر گفت: قطعا خیلی اثرگذار در کشف استعدادها خواهد بود این هم اولین گام بود که راهگشا خواهد شد و به ما نشان می‌دهد که در مسیر پیشرفت هستیم و اگر دریابیم که هدف از این المپیاد چه بوده، قدم‌های بعدی را بهتر برخواهیم داشت.

بلالی یادآور شد: تا به حال همه المپیادها در عرصه‌های علمی و ورزشی برگزار می‌شدند و چیزی در عرصه هنر نداشتیم اما الن همین که آموزشگاه‌های آزاد هم در کنار هنرستان‌ها و مراکز دولتی قرار گرفتند و رقابت می‌کنند، برایمان کمک بزرگی است چرا که این اتفاق هم به بخش خصوصی و هم دولتی کمک می‌کند که فعال و پویاتر شوند تا به فرهنگ و هنر کشورمان کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه پس ازاین دوره می‌توان یک آسیب شنایس دقیق از اشکالات و مسائلی که می‌تواند تقویت شود مثل افزایش رشته‌ها صورت داد و عنوان کرد: بهرحال اگر قرار است این المپیاد جهانی شود نیاز به آسیب شناسی دارد و از همین ابتدای کار می‌توان این گام را درست برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب