دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1403 - 11:05

همدلی علمای اهل سنت شهرستان بندرخمیر موجب توسعه پایدار شده است

همدلی علمای اهل سنت شهرستان بندرخمیر موجب توسعه پایدار شده است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرخمیر تأکید کرد: همدلی و همراهی علمای اهل سنت و خیّرین این شهر، موجب آبادانی و حرکت به سمت توسعه پایدار شده است.
کد خبر : 932410

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان شهرستان بندرخمیر در مدرسه علوم دینی صدرالاسلام اهل سنت شهر بندرخمیر برگزار شد.

این مراسم با حضور محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان، مسیب داوری مشاور قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی، جمعی از دانشگاهیان با حضور علمای اهل سنت و طلاب مدرسه علوم دینی صدرالاسلام اهل سنت شهر بندرخمیر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرخمیر در این نشست از همدلی و همراهی علمای اهل سنت و مسئولان شهری بندرخمیر قدردانی کرد و گفت: همدلی و همراهی علمای اهل سنت و خیّرین این شهر، موجب آبادانی و حرکت به سمت توسعه پایدار شده است و می‌رود تا بالندگی‌های بیشتری را در این شهر رقم بزند.

اسلام رئیسی، گزارشی از روند رو به توسعه دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر ارائه کرد و گفت: توسعه هر سازمانی نیازمند پشتیبانی مردمان آن منطقه در کنار پشتیبانی مسئولان رقم می‌خورد که این مهم تاکنون خوب پیش رفته است.

وی متذکر شد: امیدوارم خیّرین با همت وصف‌ناپذیر خود درراستای ساخت یک دانشگاه توسعه‌یافته در همه ابعاد، دست ما را به گرمی بفشارند و برای فرزندان این مرز و بوم آینده روشنی ترسیم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب