دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1403 - 17:50

دیدار معاون سازمان انرژی اتمی ایران با رییس مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی ونزوئلا

دیدار معاون سازمان انرژی اتمی ایران با رییس مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی ونزوئلا
معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته‌ای در جریان سفر به وین و حضور در شصت و هشتمین نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، با رییس مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی ونزوئلا دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
کد خبر : 932380

به گزارش خبرگزاری آنا؛ بهروز کمالوندی، معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس و جمعی از معاونان و مدیران ارشد سازمان انرژی اتمی با گلوریا کاروالهو، رییس مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی ونزوئلا، در حاشیه کنفرانس عمومی آژانس در وین اتریش دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار دو طرف بر لزوم تقویت و توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه پزشکی هسته‌ای و آموزش نیروی انسانی و ایجاد مراکز مربوطه در ونزوئلا تاکید کردند.

همچنین نمایندگان ایران اعلام آمادگی کردند، مساعدت‌های لازم به‌منظور ایجاد مرکز رگولاتور هسته‌ای در ونزوئلا را به عمل می‌آورد.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر بهروز کمالوندی معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان؛ سایر معاونان نظیر محمدرضا کاردان رییس مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور، سیدجواد احمدی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید مواد اولیه و سوخت هسته‌ای ایران (تماس) حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب