دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «افشین سفاهن» را به عنوان «رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس» وزارت علوم منصوب کرد.
کد خبر : 932359

به گزارش خبرگزاری آنا، در متن حکم انتصاب حسین سیمایی، وزیر علوم خطاب به افشین سفاهن آمده است.

نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید. شایسته است نسبت به تمشیت امور برای دست‌یابی به اهداف عالی نظام، سیاست‌ها و برنامه‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری، اهتمام ورزید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اسناد بالادستی، همچنین مشیّ و گفتمان دولت وفاق ملّی، همسو با برنامه ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی و توجه به مسئولیت اجتماعی دانشگاه و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی و تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف‌سازی اهداف و برنامه‌ها و تصویب قوانین مورد نیاز وزارت متبوع و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی وفناوری موّفق و مؤید باشید.

توفیق، و سربلندی روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

افشین سفاهن (متولد ۱۳۵۵) دارای دکترای جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی شهری و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور است. از وی ۴۳ مقاله علمی و پژوهشی منتشر شده است. وی دارای سوابق مدیریت در وزارت کشور بوده و از سال ۹۲ الی ۱۴۰۰ مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ و رئیس مرکز سیاستگذاری امور اقتصادی بنیاد شهید بوده است.

گفتنی است؛ وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات و تلاش‌های دکتر «رضا صابری»، رئیس سابق مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

رئیس مرکز حقوقی، لوایح و امور مجلس وزارت علوم منصوب شد

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب