دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کرمانپور تاکید کرد؛

اخبار سلامت نباید با چاشنی سیاسی همراه باشد

اخبار سلامت نباید با چاشنی سیاسی همراه باشد
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بر استفاده از کلید واژه وفاق و همدلی در حوزه سلامت تاکید کرد.
کد خبر : 932352

به گزارش خبرگزاری آنا؛ اولین نشست هم‌اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در دولت چهاردهم با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه سلامت، روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ در ستاد وزارت بهداشت، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حسین کرمانپور سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به اولویت‌های اساسی حوزه خبر و اطلاع رسانی در نظام سلامت اشاره و بر دو کلید واژه وفاق و همدلی و سیاسی نبودن حوزه سلامت تاکید کرد.

وی در ادامه بر دقت و صحت اخبار، شفافیت و سادگی بیان و به زبان مردم سخن گفتن در حوزه اطلاع رسانی سلامت، تاکید و فرهنگ‌سازی و ارتقای سواد سلامت جامعه را هدف غایی رسانه عنوان کرد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین بر اهمیت مراجعه به اخبار موثق از منابع معتبر تاکید و تصریح کرد: وبدا، سایت رسمی وزارت بهداشت است که اخبار صحیح با اعتبار علمی از این درگاه منتشر می‌کند، بنابراین خبرنگاران می‌توانند در معرفی آن به جامعه، همکاری مؤثری داشته باشند.

در ادامه این نشست، خبرنگاران ضمن بیان دیدگاه‌ها و تجارب خود در حوزه سلامت، مطالبات، پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه تعامل وزارت بهداشت با رسانه‌ها را مطرح و سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت بهداشت
ارسال نظر
قالیشویی ادیب