دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
رئیس دانشگاه شهیدبهشتی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و بر کیفی‌سازی و مهارت‌افزایی برنامه‌های آموزشی و پژوهشی با هدف حل چالش‌های پیشِ روی توسعه کشور تاکید کرد.
کد خبر : 932336

به گزارش خبرگزاری آنا، سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت. وی بر کیفی‌سازی و مهارت‌افزایی برنامه‌های آموزشی و پژوهشی با هدف حل چالش‌های پیشِ روی توسعه کشور تاکید کرد.

متن این پایم به شرح زیر است:

بسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

فرا رسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای عموم ملت ایران به ویژه دانشجویان عزیز کشور، شورآفرین و نویدبخش فردایی بهتر و آغاز فصلی تازه از زندگی برای پویندگان راه فرزانگی است؛ اصحاب اندیشه و خادمان علم و فرهنگ مهیا می‌شوند تا در سایه الطاف الهی و همّت والای خود، آینده‌ای مقتدر و سرافراز برای ایران اسلامی، رقم بزنند.

با استعانت از خداوند متعال، دانشگاه شهید بهشتی به عنوان عضوی از جامعه فرهیخته دانشگاهی کشور اعم از استادان محترم و دانشجویان عزیز و کارکنان پرتلاش، با اراده ای راسخ، خود را برای ایفای وظایف و مسئولیت‌های خطیرشان آماده و مهیا می سازند.

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید، فصل رویش و شکوفایی مجدد بوستان آگاهی و دانایی را به همه اعضای محترم هیئت‌ علمی، استادان، دانشجویان عزیز و کارکنان خدوم به ‌عنوان یاوران علمی پرتلاش و متعهد دانشگاه شهید بهشتی، شادباش می‌گویم و با آرزوی سلامتی و بهروزی برای یکایک عزیزان، به‌ویژه دانشجویان نو ورود، مایلم تأکید کنم که جهت‌گیری فعالیت ‌های ما باید بر کیفی‌سازی و مهارت‌افزایی برنامه‌های آموزشی و پژوهشی استوار باشد تا از رهگذر آن بتوانیم با تقویت مسئولیت های اجتماعی ، نقشی کارآمد در حل چالش‌های پیشِ روی توسعه کشور، عهده دار شویم .

دانشگاه شهید بهشتی همواره کانون اصلی تربیت شهروندانی آگاه، متعهد و مسئولیت‌پذیر بوده‌ است. در این راستا مهم‌ترین اصلی که امروزه باید با توجه به شرایط خاص کشور در دستور کار عناصر این دانشگاه قرار گیرد، اهتمام به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش و تقویت انگیزه‌های تحصیلی با هدف کنشگری خلاق و پویا و ارتقای سرمایه علمی، فرهنگی و اجتماعی نهاد دانشگاه و تقویت مرجعیت نهاد علم در تصمیم‌سازی و مشارکت موثر برای حل ابرچالش‌ها و مشکلات کشور است .

امیدوارم با توکل به پروردگار متعال ، بتوانیم در ایجاد محیط علمی با نشاط، سالم و آرام برای نسل آینده‌ساز میهن اسلامی تلاش کنیم و در راه نیل به آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای میهن اسلامی عزیزمان گام‌های مؤثری برداریم.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و پر افتخار دفاع مقدس به‌ ویژه شهدای خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور، امیدوارم درسایه سار الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره)، منویات مقام معظم رهبری و تدابیر، سیاست ها و برنامه‌های دولت وفاق ملی با حمایت جامعه فرهیخته دانشگاهی بتوانیم در مسیر پیشرفت و اعتلای ایران عزیز گام برداریم .

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب