دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زراعت کیش در آئین تکریم رئیس سابق واحد تهران غرب:

ماموریت‌های واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سند ۵ ساله تحول دانشگاه تعریف شده است

ماموریت‌های واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سند ۵ ساله تحول دانشگاه تعریف شده است
آئین تکریم «محمد نریمانی راد» رئیس سابق واحد تهران غرب و معارفه «یعقوب زراعت کیش» سرپرست جدید واحد تهران غرب برگزار شد.
کد خبر : 932285

به گزارش خبرگزاری آنا، آئین تکریم «محمد نریمانی راد» رئیس سابق واحد تهران غرب و معارفه یعقوب زراعت کیش سرپرست جدید واحد تهران غرب با حضور ایمان عطار زاده معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، ملکی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران، مسئولین و جمع کثیری از استادان و کارکنان در سالن شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

«یعقوب زراعت کیش» رییس جدید واحد تهران غرب ضمن گرامیداشت هفته وحدت، هفته دفاع مقدس و تبریک اعیاد گفت: ماموریت‌ها و چشم انداز‌های واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سند ۵ ساله تحول دانشگاه تعریف شده است. دو بعد مهم و خاص آن یکی بحث رشد علمی، توانمندسازی و افزایش کیفیت آموزش، گسترش شرکت‌های دانش بنیان و توانمندسازی اقتصادی با توجه به زیرساخت‌های واحد‌ها است که بحث بسیار مهمی است. پس در بعد علمی هدف فقط ارتقای آموزش نیست بلکه ارتقای مجموعه علمی که در آن گسترش درآمدزایی از نظر دانشی در اولویت است.

وی در ادامه افزود: در بعد دوم سند چشم انداز بحث فرهنگی و افزایش معنویت فرهنگی مطرح است. اهداف اثرگذار ما در دانشگاه دانشجو، استاد، کارمند، خانواده دانشجویان و فضای مجازی تاثیرگذار است. ما در دانشگاه بحث تعلیم و تربیت و فرهنگ با هم و همزمان داریم. ان شاالله در دانشگاه بتوانیم در هر دو بعد اثرگذار باشیم. نهایتا نتیجه و دستاورد این دو بعد در دانشگاه بحث امید است. آنچه که دشمن هم در فضای مجازی و هم در فضای واقعی برای آن برنامه دارد.

زراعت کیش بیان کرد: بنده در جا‌های مختلف که مسئولیت داشتم سعی کردم همواره الفت و همدلی و رفاقت بین همکارن پابرجا باشد و این برای من یک اصل است.

رئیس واحد تهران غرب در پایان گفت: از جناب آقای دکتر طهرانچی ریاست عالیه دانشگاه که به بنده اعتماد نمودند کمال تشکر را دارم و به نوبه خود از زحماتی که دکتر نریمانی راد در واحد تهران غرب متقبل شده اند، کمال تقدیر و سپاس را دارم و امیدوارم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی هم موفق و موید باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب