دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1403 - 11:38

سردار حسن‌زاده: حضور نخبگان در پایگاه‌های علمی بسیج/ ۲۴۰ پایگاه علمی در تهران بزرگ داریم

سردار حسن‌زاده: حضور نخبگان در پایگاه‌های علمی بسیج  ۲۴۰ پایگاه علمی در تهران بزرگ داریم
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: ۲۴۰ پایگاه علمی در تهران بزرگ داریم که در بعضی از این پایگاه‌ها اتفاقات خوبی رخ داده است.
کد خبر : 932283

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به حمایت سپاه تهران بزرگ از فعالیت‌های علمی بسیجیان، اظهار داشت: در تهران بزرگ ۲۴۰ پایگاه علمی داریم که در بعضی از این پایگاه‌ها اتفاقات خوبی رخ داده است؛ به عنوان مثال در برخی از این پایگاه‌ها ۲۰ نفر نخبه علمی حضور دارند که برای کمک به تقویت علمی سایرین به یکدیگر کمک می‌کنند.

سردار حسن‌زاده افزود: همچنین در تهران بزرگ دو سوم نواحی مرکز رشد علمی دارند و کسانی که دارای ایده هستند با حضور در این مراکز برای پیاده‌سازی ایده‌های خود کمک می‌گیرند تا جایی که پیشرفت‌هایی به وجود آید؛ در این مرحله صاحبان ایده‌ها برای ادامه پیشرفت‌های حاصله به شهرک‌های علم و فناوری می‌روند و توسعه آن را در چنین شهرک‌هایی پیگیری می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه فعالیت‌های علمی خوبی در این سپاه انجام می‌شود، ادامه داد: علاوه بر این در هر منطقه کانون‌های آینده‌سازان را هم داریم؛ کسانی که سال آخر دبیرستان هستند، می‌توانند عضو این کانون‌ها شوند و آن‌هایی هم که در دانشگاه تحصیل می‌کنند، می‌توانند خودشان یک کانون علمی به‌وجود آورند.

وی همچنین عنوان کرد: امسال برای هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در سطح تهران بزرگ پیش‌بینی شده است؛ لذا به همین مناسبت از دو نخبه علمی و بسیجی تهران بزرگ یعنی «علی نادری لردجانی» و «حنانه خرم‌دشتی» دو مدال‌آور المپیاد جهانی نجوم دعوت خواهیم کرد در برخی از این برنامه‌ها حضور یابند و مطالبی را عنوان کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب