دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرماندار هامون تأکید کرد؛

لزوم راه‌اندازی رشته‌های جدید دانشگاهی با توجه به نیاز منطقه هامون

لزوم راه‌اندازی رشته‌های جدید دانشگاهی با توجه به نیاز منطقه هامون
فرماندار شهرستان هامون با تأکید بر راه‌اندازی رشته‌های جدید دانشگاهی با توجه به نیاز این منطقه عنوان کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی با وجود دانشگاه‌ها رفع می‌شود.
کد خبر : 932234

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سعید مقدم‌بقاء سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل و اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با فرماندار شهرستان هامون دیدار و درباره مسائل پردیس‌های دانشگاهی هامون و علی‌اکبر این واحد دانشگاهی تبادل‌نظر کردند.

فرماندار شهرستان هامون در این دیدار خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت شد و ادامه داد: این ارتباط قطعاً موجب رشد اقتصادی منطقه خواهد شد.

محمد حاج‌حسینی با اشاره به شاخصه‌های توسعه بیان کرد: در کشور‌های توسعه‌یافته به آموزش و پرورش و مراکز علمی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با تأکید بر راه‌اندازی رشته‌های جدید دانشگاهی با توجه به نیاز منطقه عنوان کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی با وجود دانشگاه‌ها رفع می‌شود.

فرماندار شهرستان هامون، خواستار برگزاری نشست‌ تخصصی با حضور متخصصان دانشگاهی شد و خاطرنشان کرد: شهرستان هامون به‌عنوان قطب صنعتی سیستان آمادگی خود برای حضور پررنگ دانشگاه به‌عنوان حلقه مفقوده علم و صنعت را اعلام می‌کند.

حاج‌حسینی بر لزوم استانداردسازی فضای آموزشی در پردیس شهر علی اکبر تأکید و خاطرنشان کرد: مجموعه‌ اداری شهرستان هامون برای تأمین فضای آموزشی این پردیس دانشگاهی از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب