دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مقیمی در پیامی مطرح کرد؛

تاکید بر تلاش مضاعف برای اعتلای بیشتر دانشگاه

تاکید بر تلاش مضاعف برای اعتلای بیشتر دانشگاه
رئیس سابق دانشگاه تهران در پیامی به دانشگاهیان، ضمن تبریک به سرپرست جدید دانشگاه، بر تلاش مضاعف برای اعتلای بیش از پیش دانشگاه تهران تاکید کرد.
کد خبر : 932226

به گزارش خبرگزاری آنا، سید محمد مقیمی رئیس سابق دانشگاه تهران در پیامی به دانشگاهیان، ضمن تبریک به سرپرست جدید دانشگاه، بر تلاش مضاعف برای اعتلای بیش از پیش دانشگاه تهران تاکید کرد.

 متن پیام سید محمد مقیمی رئیس سابق دانشگاه تهران به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«وَ مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدْرا»
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند، و از جایی که گمان نَبَرد به او روزی عطا کند، و هر که بر خدا توکل کند خدا او را کفایت خواهد کرد که خدا امرش را نافذ و روان می‌سازد و بر هر چیز قدر و اندازه‌ای مقرّر داشته است (و به هیچ تدبیری سر از تقدیرش نتوان پیچید).
آیه ۲و ۳ سوره مبارکه طلاق

همکاران گرانقدر و دانشجویان عزیز
سلام علیکم.

از شهریور سال ۱۴۰۰ که رئیس‌جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی رضوان الله علیه به اینجانب اعتماد نمودند و استاد فرهیخته جناب آقای دکتر زلفی‌گل حکم ریاست دانشگاه تهران را برای اینجانب صادر کردند، سه سال می‌گذرد.

خوشبختانه اقدامات و ابتکارات بسیار ارزشمندی برای ارتقای جایگاه دانشگاه تهران در این دوره مدیریتی صورت گرفته است و این مهم میسر نگردیده مگر با لطف پروردگار متعال و همت تمامی ذینفعان دانشگاه اعم از اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان گرانقدر، دانشجویان عزیز و مدیریت جهادی مدیران در سطوح مختلف دانشگاه تهران.

نمی‌توانم به شما اطمینان دهم که در تصمیمات و اقداماتم حقی ضایع نکرده باشم؛ اما به شما اطمینان می‌دهم در جهت احقاق حقوق تمامی ذی‌نفعان دانشگاه حداکثر تلاشم را به کار گرفتم و کم‌فروشی نکردم.

امیدوارم چهره‌ای از این خدمتگزار بخاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستی‌تان افتخار می‌کند و به دعای خیرتان نیازمند است. با اذعان به این حقیقت که آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است؛ به پیوست کتاب عملکرد سه ساله مدیریت دانشگاه تهران و همچنین کتاب مدیریت میدانی که حاصل تجربیات اینجانب در یک مقطع زمانی مدیریت دانشگاه تهران است، جهت استحضار شما عزیزان تقدیم می‌گردد.

از امروز که سکان مدیریت دانشگاه تهران به استاد فاضل و اخلاق‌مدار جناب آقای دکتر سید حسین حسینی که از سلاله حضرت زهرا سلام الله علیها هستند، سپرده شده است؛ ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای این برادر گرامی، بر همه ما فرض است که تحت مدیریت ایشان برای اعتلای بیش از پیش دانشگاه تهران تلاش مضاعفی داشته باشیم.

توفیق و سلامتی همگان را در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و تحت توجهات حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سید محمد مقیمی
۲۷شهریور ۱۴۰۳

برای دریافت نسخه الکترونیک کتاب گزارش عملکرد سه ساله دانشگاه تهران (۱۴۰۳ -۱۴۰۰)، اینجا کلیک کنید.

برای دریافت نسخه الکترونیک کتاب مدیریت میدانی، اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب