دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1403 - 10:08

برگزاری اجلاسیه ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت در مصلای نماز جمعه

برگزاری اجلاسیه ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت در مصلای نماز جمعه
دبیر اجرایی کمیته اساتید و دانشجویان اجلاسیه ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت از برگزاری این اجلاسیه در مصلای نماز جمعه خبر داد.
کد خبر : 932073

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شهرستانی کمیته اساتید و دانشجویان اجلاسیه ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت با حضور رؤسا و مسئولان فرهنگی دانشگاه‌های این شهرستان به میزبانی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت و دبیر اجرایی کمیته اساتید و دانشجویان اجلاسیه ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت در این نشست از برگزاری اجلاسیه ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳ در محل مصلای نماز جمعه شهرستان مرودشت بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد.

عباس زارعی به تشریح ساز و کار و وظایف اعضای کمیته اساتید و دانشجویان اجلاسیه ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت  پرداخت و خواستار نصب بنر، انجام تبلیغات محیطی، فضای مجازی، اطلاع‌رسانی و حضور گسترده قشر دانشگاهی در این برنامه شد.

مسعود رودکی معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هم بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال مفاهیم فکری ایثارگران به نسل کنونی تأکید کرد.

به گزارش آنا، در ادامه این مراسم سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به‌عنوان رئیس کمیته اساتید و دانشجویان اجلاسیه ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب