دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1395 - 17:45
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

برگزاری دو دوره آموزشی برای والدین نوآموزان دبستانی

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری 2 دوره آموزشی برای والدین نوآموزان دبستانی در هفته سوم شهریور و هفته سوم مهر ماه خبر داد.
کد خبر : 93203

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از فارس، محمد دیمه‌ور، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان آغاز به کار مجدد مدارس،‌گفت: شروع کلی مدارس اول مهر ماه خواهد بود و دانش‌ آموزان اول دبستانی نیز 31 شهریور ماه به مدرسه خواهند رفت.


وی افزود: والدین نوآموزان دبستانی در هنگام ثبت‌نام، اطلاعاتی را دریافت خواهند کرد و در هفته سوم شهریور ماه یک دوره آموزشی برای والدین تمام دانش‌ آموزان پایه اول جهت آشنایی با فرآیند تعلیم و تربیت مدارس و نحوه مشارکت فعال در یادگیری دانش‌آموزان ترتیب داده شده است.


دیمه‌ور با بیان اینکه در مجموع 2 دوره آموزشی فراگیر برای والدین اول دبستانی‌ها پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار است که به صورت فراگیر برای والدین دانش‌آموزان چنین دوره آموزشی برگزار می‌شود که نخستین آن در هفته سوم شهریور ماه برگزار می‌شود و دومین دوره آموزشی والدین نیز هفته سوم مهر ماه برگزار خواهد شد.


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین پیش بینی شده است که در طول دوره تحصیلی، خانواده‌های دانش‌آموزان پایه اول دبستان ماهانه یکبار در مدرسه حضور داشته باشند و با معلم و مدرسه در تعامل باشند تا بهبود جریان تعلیم و تربیت را شاهد باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته