دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1403 - 16:20

سرپرست جدید دانشگاه آزاد انزلی معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد انزلی معرفی شد
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان معرفی شد.
کد خبر : 932006

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با حضور محمدنقی صفرزاده معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و مسئولان این واحد دانشگاهی برگزار و با قدردانی از تلاش‌های کریم کیاکجوری سرپرست سابق، حسین صفری به‌عنوان سرپرست جدید واحد بین‌المللی انزلی معرفی شد.

محمدنقی صفرزاده معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه واحد‌های دانشگاهی رشت، انزلی و لاهیجان جزء واحد‌های اثرگذار دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان هستند، اظهار کرد: هر اتفاق خوبی برای هر کدام از این واحد‌های دانشگاهی رقم بخورد، استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های کریم کیاکجوری سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی، عنوان کرد: وی عضو هیئت‌علمی این واحد دانشگاهی بوده و امید است بتوانیم در آینده از وی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان استفاده کنیم.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: با تلاش کیاکجوری شاهد رشد و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی بودیم و همین تلاش‌ها و پیگیری‌ها این واحد دانشگاهی به واحد بین‌المللی تبدیل کرده که از واحد‌های مهم و تأثیرگذار در استان گیلان است.

صفرزاده بیان کرد: حسین صفری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی نیز از نیرو‌های صادق و پرتلاش دانشگاه آزاد اسلامی هستند و از وی می‌خواهیم این مسئولیت را با کمک همکاران خود به پیش ببرند تا شاهد رشد و تعالی بیش‌ازپیش این واحد دانشگاهی باشیم.

رشد و پیشرفت کمی و کیفی دانشگاه آزاد انزلی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز گفت: در دوره ریاست کریم کیاکجوری که از اعضای هیئت علمی پرتلاش در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، شاهد رشد و پیشرفت کمّی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی بودیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم قاسمی شهرستان انزلی و دانشگاه انزلی را قلب تپنده دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دانسته و مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی را در همه جلسات و موضوعات مختلف به‌عنوان قطب اثرگذار می‌دانیم. این واحد دانشگاهی دارای هیئت‌رئیسه، اعضای هیئت‌علمی و کارکنان بسیار خوب و نوآور بوده و وجود استادان به‌ویژه در رشته‌های تخصصی، از نقاط قوت دانشگاه انزلی به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: باید به حسین صفری، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی کمک کنیم تا این واحد دانشگاهی را به سرمنزل مقصود برساند.

به گزارش آنا، حسین صفری، دارای مدرک دکتری معماری و عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب