دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1403 - 14:32

سرمربی تیم ملی هندبال معرفی شد

سرمربی تیم ملی هندبال معرفی شد
«رافائل گویجوسا کاستیلو» اسپانیایی هدایت تیم ملی هندبال مردان ایران را بر عهده گرفت. 
کد خبر : 931977

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از عدم نتیجه‌گیری تیم ملی هندبال مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و قول علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، مبنی بر معرفی مربی جدید تیم ملی تا پایان شهریور، در نهایت مذاکرات با «رافائل گویجوسا کاستیلو» اسپانیایی به نتیجه رسید و این مربی مطرح هندبال دنیا هدایت تیم ملی هندبال ایران را بر عهده گرفت. 

«رافائل گویجوسا کاستیلو» به عنوان مربی از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ سرمربیگری تیم ملی هندبال ایران را برعهده داشت، موفق شد مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ را در شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی بحرین برگزار می‌شد را کسب کند. 

در سوابق مربیگری وی مربی باشگاه الکوبنداس در لیگ اسپانیا ۲۰۱۱-۲۰۰۳، مربی تیم leon de Ademar اسپانیا از سال ۲۰۱۹-۲۰۱۵ و کسب مقام دوم در این لیگ در سال‌های ۲۰۱۸/۲۰۱۷/۲۰۱۶ و راهیابی به انتخابی لیگ قهرمانی اروپا در دو فصل، مربی باشگاه العربی در لیگ قطر ۲۰۲۲ -۲۰۲۰ و قهرمان با این تیم در امیر کاپ، جام قطر و مقام دوم لیگ قطر، مدیرفنی تیم placea CD در مادرید اسپانیا ۲۰۲۲، مدیر فنی تیم باشگاه balonmani اسپانیا از سال ۲۰۲۴-۲۰۲۳ و ... به چشم می‌خورد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب