دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به میزبانی دانشگاه گیلان؛

هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت برگزار می‌شود

هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت برگزار می‌شود
هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در آذرماه سال جاری و به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر : 931938

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم با دانشگاه گیلان با هدف ایجاد و توسعه همکاری‌های مشترک و به منظور استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، دینی و هنری، به امضای عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان رسید.

 توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت، از محورهای مورد توافق در این تفاهم‌نامه بود.

کلانتری ضمن قدردانی و تشکر از معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها به جهت حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های دانشجویان در حوزه انجمن‌های علمی، به ضرورت حضور پر رنگ دانشجویان در باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره تاکید کرد.

 معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تاکید کرد: برای تقویت روحیه امید در بین جوانان ناظر بر سخنان مقام معظم رهبری بر مرجعیت و جهت‌دهی علمی، دعوت از بزرگان علم و دانشمندان داخل و خارج کشور و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌هایی با حضور این بزرگان در حاشیه جشنواره برای دانشجویان ضرورت دارد.

 در ادامه دوستدار رئیس دانشگاه گیلان، که خود پایه‌گذار انجمن علمی مدیریت در دانشگاه گیلان و اولین دبیر این انجمن بوده است، گفت: از تمام ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه گیلان برای برگزاری هر چه با شکوه تر جشنواره بهره خواهیم برد.

 گفتنی است، هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت به عنوان مهمترین رقابت بین 7500 انجمن علمی دانشجویی در سراسر کشور، آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب