دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1403 - 10:04

بخش دانش‌آموزی به جشنواره سجاده رنگین اضافه شد/ جزئیات برگزاری در چهارمین دوره

بخش دانش‌آموزی به جشنواره سجاده رنگین اضافه شد  جزئیات برگزاری در چهارمین دوره
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استاد فرشچیان از برگزاری چهارمین دوره جشنواره سجاده رنگین خبر داد و گفت: امسال بخش دانش‌آموزی به جشنواره اضافه‌ شده است.
کد خبر : 931886

سجاد محمدیارزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استاد فرشچیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری چهارمین دوره جشنواره سجاده رنگین در قالب برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر دانشجویان عموم علاقه‌مندان نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال بخش دانش‌آموزی هم به جشنواره سجاده رنگین اضافه‌ شده است، افزود: این جشنواره فرصت مناسبی را برای کشف استعداد‌های هنرمندان در موضوعات دینی فراهم کرده است. در دوره‌های گذشته نمایشگاه آثار برگزیده در حاشیه برگزاری جشنواره برای علاقه‌مندان برپا شد در این دوره نیز علاوه بر برپایی نمایشگاه آثار برگزیده هنری؛ کارگاه خلق اثر نیز با حضور هنرمندان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استاد فرشچیان  با بیان اینکه در رشته‌های نقاشی‌خط، نقاشی، نگارگری و گرافیک، جشنواره سجاده رنگین برگزار می‌شود، عنوان کرد: موضوع اصلی این جشنواره امام زمان (عج) است و هم‌زمان با نیمه شعبان آیین اختتامیه برگزار می‌شود. امسال بخش زیارت جامعه کبیره به این جشنواره اضافه‌شده و هنرمندان با مضامین این زیارت می‌توانند آثار هنری‌شان را خلق کنند.

محمدیارزاده با اشاره به اینکه دانشجویان و کانون‌های دانشجویی در برگزاری جشنواره سجاده رنگین نقش دارند، گفت: انجمن‌های هنری دانشگاه و کانون‌های دانشجویی در برگزاری این جشنواره همچون سال‌های گذشته نقش خواهند داشت و در اطلاع‌رسانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه و... ما را یاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استاد فرشچیان با دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و هنری در راستای برگزاری شایسته جشنواره تعامل و همکاری دارد، مطرح کرد: امیدواریم شرایطی را فراهم کنیم تا هنرمندان بتوانند با هنرشان به ائمه اطهار در قالب جشنواره امامت و مهدویت ادای احترام کنند.

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب