دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1403 - 15:31

اجرای طرح برون‌سپاری مددجویان کمیته امداد کردکوی توسط دانشگاه آزاد

اجرای طرح برون‌سپاری مددجویان کمیته امداد کردکوی توسط دانشگاه آزاد
طرح برون‌سپاری مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان کردکوی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز اجرا شد.
کد خبر : 931825

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایمان صفایی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز، حسین زحمتکش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این دانشگاه و سیدعلی حسینی مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در حاشیه اجرای طرح برون‌سپاری مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان کردکوی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان کردکوی در محل این اداره دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در این نشست اظهار کرد: این دانشگاه بزرگ‌ترین، زیباترین و مجهزترین مجتمع دانشگاهی در غرب استان گلستان و شرق استان مازندران بوده و این سرمایه متعلق به مردم جویای علم در منطقه است.

صفایی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با توجه به ظرفیت‌های موجود در این واحد دانشگاهی آماده برگزاری دوره‌های مهارتی برای آموزش مددجویان کمیته امداد با حضور استادان و ارائه گواهی معتبر است.

قاسم قربان‌تبار رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان کردکوی هم عنوان کرد: از دغدغه‌های اصلی مددجویان دریافت گواهینامه آموزشی برای دریافت وام‌های اشتغالزایی و ورود به بازار کار است و مقرر شد دانش‌آموزان ترک‌ تحصیل‌کرده و سربازان در شهرستان کردکوی برای شرکت در این دوره‌های مهارتی و آموزشی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز حضور یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب