دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1403 - 15:00

آمادگی «صحار» عمان برای تعامل علمی و اقتصادی با دانشگاه آزاد

آمادگی «صحار» عمان برای تعامل علمی و اقتصادی با دانشگاه آزاد
مدیر خدمات اجتماعی و مشارکت دانشگاه صحار عمان، آمادگی این دانشگاه را برای تعامل علمی و اقتصادی با دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.
کد خبر : 931816

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی محسن اللواتی مدیر خدمات اجتماعی و مشارکت دانشگاه صحار عمان در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود آمادگی کشورش را برای همکاری‌های همه‌جانبه با این دانشگاه اعلام کرد.

وی اضافه کرد: آمادگی داریم درراستای تعمیق روابط علمی و اقتصادی نخستین دانشگاه خصوصی عمان با دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود همکاری داشته باشیم.

مدیر خدمات اجتماعی و مشارکت دانشگاه صحار عمان افزود: با توجه به بازدید از امکانات دانشگاه آزاد شاهرود به‌خصوص بخش آزمایشگاهی و کارخانه این دانشگاه از امکانات خوب و وسیعی برای ادامه همکاری‌های بین‌المللی برخوردار است و آمادگی داریم در تمامی زمینه‌های علمی و اقتصادی با این دانشگاه همکاری‌های لازم و رو به رشد را داشته باشیم.

محسن اللواتی متذکر شد: دانشگاه صحار عمان سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و نخستین دانشگاه خصوصی این کشوراست که جوایز متعددی از سوی وزارت آموزش عالی عمان اخذ کرده و سطح آموزشی خوبی دارد و با دانشگاه‌های مختلفی در بریتانیا و استرالیا همکاری می‌کند و همین موضوع سبب شده رنکینگ نسبتاً خوبی داشته باشد.

مدیر خدمات اجتماعی و مشارکت دانشگاه صحار عمان همچنین آمادگی خود را برای تبادل دانشجو بین این دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب